kuinkas vkonloppu mennyt ?

"vieras"
Kivasti!!! Eilen tyttären kanssa vietettiin yhteistä päivää; oltiin ostoksilla, syömässä ja leffassa. Tänään oon saanut paljon kotitöitä tehtyä ja nukuin 3 tunnin päikärit. Loistava viikonloppu :)

• Tykkää
Reactions: kauris75
nojaa - vähän puolivaloilla.

töissä käyty eli luvatut työt hoidettu, loppuaika maattu...
pussijauheesta tehtyjä lättyjä tänään (!) - taisi olla eka kerta kun tuollaisia väänsin. Vähän tarttuivat teflonpannun pohjaan, vaikka laitoin öljyä taikinaan.

Taistelunpoikanen modeemin kanssa - uusi modeemi, jonka melkein ihan itse sain asennettua, avustusta sain ruuvien yms präkäämisessä.
Ja hämmästys suuri - alkoi heti pelittään.

Pieni ahistus tuosta tuli, pelkäsin niin hirveesti etukäteen, etten saa pelittään sitä...

-turhaa energiaa tuohon.

Kaikki ensi viikon kamaluus mielessä, ja alitajuisesti vaan odottelen huomista, sekä rahaa tilille tupsahtavaksi.
Kummallista.
Viikolla pitäisi kompensoida kauheat kärsimykset, toivoisin pääseväni marjoja poimimaan / ostamaan :D *aika innoissaan*

"Sirkkeli"
Kävin tuossa mustikassa, mutta hyttysköit oli niin paljon että piti jättää puoleen ämpäriin.
Lenkille pääsin kerran, kun ei ahistanut henkeä. Iso koira kävi lenkin päätteeksi mun koiran kimppuun.
Lapsukaisen kanssa käytiin shoppailemassa, rahaa oli hintsusti ja paljon kivaa jäi kauppaan.
Henkeä on ahistanut niin, että paljon olen kotona kyyristellyt tänä viikonloppuna, että missä asennossa sais parhaiten ilmaa.
Mustikkapiirakan tein, tais jäähä keskelltä raa'aksi. Hieman raa'aksi jäi myös makkarakeitto.

Ihan mukava viikonloppu niinä hetkinä, kun ei ole vituttanut.

"Abc"
Aivan koomassa. Viime viikonloppuna saatoin äitini haudan lepoon ja tänä viikonloppuna annoin itselleni luvan vain olla ja surra ilman mitään ylimääräistä toimintaa tmv.

Yhteistyössä