M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Tuli lusikat mulle, pelkkien postikulujen hinnalla =)
Alkuperäinen kirjoittaja kiva.:Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Tuli lusikat mulle, pelkkien postikulujen hinnalla =)
kuinka paljon tilasit ?
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Minä odottelen sitä puoleen hintaan pakettia. Tuota jaanaa en nyt jostakin syystä usko, ei voi tehdä niin, että joku saa ja joku ei.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Minä odottelen sitä puoleen hintaan pakettia. Tuota jaanaa en nyt jostakin syystä usko, ei voi tehdä niin, että joku saa ja joku ei.![]()
Miten todistan sen sulle, että olen saanut?
Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Minä odottelen sitä puoleen hintaan pakettia. Tuota jaanaa en nyt jostakin syystä usko, ei voi tehdä niin, että joku saa ja joku ei.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja saana:Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Minä odottelen sitä puoleen hintaan pakettia. Tuota jaanaa en nyt jostakin syystä usko, ei voi tehdä niin, että joku saa ja joku ei.![]()
ota kuva lusikoista ja susta niin uskotaan
Alkuperäinen kirjoittaja saana:Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Minä odottelen sitä puoleen hintaan pakettia. Tuota jaanaa en nyt jostakin syystä usko, ei voi tehdä niin, että joku saa ja joku ei.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja saana:Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Minä odottelen sitä puoleen hintaan pakettia. Tuota jaanaa en nyt jostakin syystä usko, ei voi tehdä niin, että joku saa ja joku ei.![]()
No kellä vaan voi olla muumilusikoita, ei se sitä meinaa että ne olis ilmaseks tullu.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja saana:Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Minä odottelen sitä puoleen hintaan pakettia. Tuota jaanaa en nyt jostakin syystä usko, ei voi tehdä niin, että joku saa ja joku ei.![]()
Tää ei vielä todista lusikoiden olleen ilmaisia. Kannatan kuvaa lusikoista sekä lähetyslistasta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja saana:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja saana:Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Minä odottelen sitä puoleen hintaan pakettia. Tuota jaanaa en nyt jostakin syystä usko, ei voi tehdä niin, että joku saa ja joku ei.![]()
No kellä vaan voi olla muumilusikoita, ei se sitä meinaa että ne olis ilmaseks tullu.
aika harva on raaskinu ostaa sen varmaan 8lusikkaa yli50e? ja näkeehän niistä jos ovat käytettyja
Alkuperäinen kirjoittaja saana:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja saana:Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Minä odottelen sitä puoleen hintaan pakettia. Tuota jaanaa en nyt jostakin syystä usko, ei voi tehdä niin, että joku saa ja joku ei.![]()
aika harva on raaskinu ostaa sen varmaan 8lusikkaa yli50e? ja näkeehän niistä jos ovat käytettyja
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:no onhan noita "keräilijöitä"
kyllä aika moni raaskii...
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja saana:Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Miten todistan sen sulle, että olen saanut?
Tää ei vielä todista lusikoiden olleen ilmaisia. Kannatan kuvaa lusikoista sekä lähetyslistasta.![]()
juurikin näin, joku lappu missä lukee että lusikat nolla euroa ja lusikat viereen.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja saana:Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Miten todistan sen sulle, että olen saanut?
juurikin näin, joku lappu missä lukee että lusikat nolla euroa ja lusikat viereen.
Lisäksi koko nimi ja paikkakunta tietoon, niin voin itse kysyä iittalalta, että onko tullut ilmaiseksi ko. osoitteeseen lusikat! :attn:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja saana:Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Miten todistan sen sulle, että olen saanut?
Lisäksi koko nimi ja paikkakunta tietoon, niin voin itse kysyä iittalalta, että onko tullut ilmaiseksi ko. osoitteeseen lusikat! :attn:![]()
Enpä taida kertoa nimeäni...
Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja saana:Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Miten todistan sen sulle, että olen saanut?
Enpä taida kertoa nimeäni...