kuinka paljon tilasit ?Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Tuli lusikat mulle, pelkkien postikulujen hinnalla =)
8kpl tilasinAlkuperäinen kirjoittaja kiva.:kuinka paljon tilasit ?Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Tuli lusikat mulle, pelkkien postikulujen hinnalla =)
Miten todistan sen sulle, että olen saanut?Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Minä odottelen sitä puoleen hintaan pakettia. Tuota jaanaa en nyt jostakin syystä usko, ei voi tehdä niin, että joku saa ja joku ei.![]()
Skannaa lähetys/pakkauslista koneelle ja linkitäAlkuperäinen kirjoittaja jaana:Miten todistan sen sulle, että olen saanut?Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Minä odottelen sitä puoleen hintaan pakettia. Tuota jaanaa en nyt jostakin syystä usko, ei voi tehdä niin, että joku saa ja joku ei.![]()
ota kuva lusikoista ja susta niin uskotaanAlkuperäinen kirjoittaja jaana:Miten todistan sen sulle, että olen saanut?Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Minä odottelen sitä puoleen hintaan pakettia. Tuota jaanaa en nyt jostakin syystä usko, ei voi tehdä niin, että joku saa ja joku ei.![]()
No kellä vaan voi olla muumilusikoita, ei se sitä meinaa että ne olis ilmaseks tullu.Alkuperäinen kirjoittaja saana:ota kuva lusikoista ja susta niin uskotaanAlkuperäinen kirjoittaja jaana:Miten todistan sen sulle, että olen saanut?Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Minä odottelen sitä puoleen hintaan pakettia. Tuota jaanaa en nyt jostakin syystä usko, ei voi tehdä niin, että joku saa ja joku ei.![]()
Tää ei vielä todista lusikoiden olleen ilmaisia. Kannatan kuvaa lusikoista sekä lähetyslistasta.Alkuperäinen kirjoittaja saana:ota kuva lusikoista ja susta niin uskotaanAlkuperäinen kirjoittaja jaana:Miten todistan sen sulle, että olen saanut?Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Minä odottelen sitä puoleen hintaan pakettia. Tuota jaanaa en nyt jostakin syystä usko, ei voi tehdä niin, että joku saa ja joku ei.![]()
aika harva on raaskinu ostaa sen varmaan 8lusikkaa yli50e? ja näkeehän niistä jos ovat käytettyjaAlkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No kellä vaan voi olla muumilusikoita, ei se sitä meinaa että ne olis ilmaseks tullu.Alkuperäinen kirjoittaja saana:ota kuva lusikoista ja susta niin uskotaanAlkuperäinen kirjoittaja jaana:Miten todistan sen sulle, että olen saanut?Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Minä odottelen sitä puoleen hintaan pakettia. Tuota jaanaa en nyt jostakin syystä usko, ei voi tehdä niin, että joku saa ja joku ei.![]()
juurikin näin, joku lappu missä lukee että lusikat nolla euroa ja lusikat viereen.Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Tää ei vielä todista lusikoiden olleen ilmaisia. Kannatan kuvaa lusikoista sekä lähetyslistasta.Alkuperäinen kirjoittaja saana:ota kuva lusikoista ja susta niin uskotaanAlkuperäinen kirjoittaja jaana:Miten todistan sen sulle, että olen saanut?Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Minä odottelen sitä puoleen hintaan pakettia. Tuota jaanaa en nyt jostakin syystä usko, ei voi tehdä niin, että joku saa ja joku ei.![]()
![]()
no onhan noita "keräilijöitä"Alkuperäinen kirjoittaja saana:aika harva on raaskinu ostaa sen varmaan 8lusikkaa yli50e? ja näkeehän niistä jos ovat käytettyjaAlkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No kellä vaan voi olla muumilusikoita, ei se sitä meinaa että ne olis ilmaseks tullu.Alkuperäinen kirjoittaja saana:ota kuva lusikoista ja susta niin uskotaanAlkuperäinen kirjoittaja jaana:Miten todistan sen sulle, että olen saanut?Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Minä odottelen sitä puoleen hintaan pakettia. Tuota jaanaa en nyt jostakin syystä usko, ei voi tehdä niin, että joku saa ja joku ei.![]()
Veikaanpa että aika monikin on ostanut..Alkuperäinen kirjoittaja saana:aika harva on raaskinu ostaa sen varmaan 8lusikkaa yli50e? ja näkeehän niistä jos ovat käytettyjaAlkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No kellä vaan voi olla muumilusikoita, ei se sitä meinaa että ne olis ilmaseks tullu.Alkuperäinen kirjoittaja saana:ota kuva lusikoista ja susta niin uskotaanAlkuperäinen kirjoittaja jaana:Miten todistan sen sulle, että olen saanut?Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Minä odottelen sitä puoleen hintaan pakettia. Tuota jaanaa en nyt jostakin syystä usko, ei voi tehdä niin, että joku saa ja joku ei.![]()
no en mä, edes puoleen hintaan (johon niitä tarjottiin), sen siitä saa kun hoitaa lapsensa kotona, tulee niin pihiks että piereekin sisäänpäin!Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:no onhan noita "keräilijöitä"
kyllä aika moni raaskii...
Lisäksi koko nimi ja paikkakunta tietoon, niin voin itse kysyä iittalalta, että onko tullut ilmaiseksi ko. osoitteeseen lusikat! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:juurikin näin, joku lappu missä lukee että lusikat nolla euroa ja lusikat viereen.Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Tää ei vielä todista lusikoiden olleen ilmaisia. Kannatan kuvaa lusikoista sekä lähetyslistasta.Alkuperäinen kirjoittaja saana:ota kuva lusikoista ja susta niin uskotaanAlkuperäinen kirjoittaja jaana:Miten todistan sen sulle, että olen saanut?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Lisäksi koko nimi ja paikkakunta tietoon, niin voin itse kysyä iittalalta, että onko tullut ilmaiseksi ko. osoitteeseen lusikat! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:juurikin näin, joku lappu missä lukee että lusikat nolla euroa ja lusikat viereen.Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Tää ei vielä todista lusikoiden olleen ilmaisia. Kannatan kuvaa lusikoista sekä lähetyslistasta.Alkuperäinen kirjoittaja saana:ota kuva lusikoista ja susta niin uskotaanAlkuperäinen kirjoittaja jaana:Miten todistan sen sulle, että olen saanut?![]()
![]()
Niin mä vähän arvelinkin!Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Lisäksi koko nimi ja paikkakunta tietoon, niin voin itse kysyä iittalalta, että onko tullut ilmaiseksi ko. osoitteeseen lusikat! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:juurikin näin, joku lappu missä lukee että lusikat nolla euroa ja lusikat viereen.Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Tää ei vielä todista lusikoiden olleen ilmaisia. Kannatan kuvaa lusikoista sekä lähetyslistasta.Alkuperäinen kirjoittaja saana:ota kuva lusikoista ja susta niin uskotaanAlkuperäinen kirjoittaja jaana:Miten todistan sen sulle, että olen saanut?![]()
![]()
Enpä taida kertoa nimeäni...
No skannaa edes se lähetyslista.Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Lisäksi koko nimi ja paikkakunta tietoon, niin voin itse kysyä iittalalta, että onko tullut ilmaiseksi ko. osoitteeseen lusikat! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:juurikin näin, joku lappu missä lukee että lusikat nolla euroa ja lusikat viereen.Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Tää ei vielä todista lusikoiden olleen ilmaisia. Kannatan kuvaa lusikoista sekä lähetyslistasta.Alkuperäinen kirjoittaja saana:ota kuva lusikoista ja susta niin uskotaanAlkuperäinen kirjoittaja jaana:Miten todistan sen sulle, että olen saanut?![]()
![]()
Enpä taida kertoa nimeäni...
Kaupallinen yhteistyö: Storytel