Kuinkas niitä tyttöjä tehtiin?

20.04.2009
52
0
6
meillä poikia jo on siunaantunut:)
ja saa kyllä siunaantua vastakin,mutta saahan sitä vaikka leikkimielellä kokeilla josko tyttö tulisi..
Kuinkas niitä tyttöjä tehdään,vinkit kehiin..heh.
itse olemme aiemmin raskautta suunnitellessa heilutelleet peittoja noin joka toinen päivä..varmuuden vuoksi.
Mutta olen ymmärtänyt että poika siittiöt ovat nopeita ja tytöt hitaita mutta kestävämpiä,että ne säilyisivät pidempään tuolla onkaloissa..
Joten neuvokaahan oisko 3-4 päivän välein peittojen heiluttelu ok,jotta voisi olettaa että ehkä tyttösiittiöille olisi edullisempaa hedelmöittyä tuollon,vai miten?
Itse en tarkkaa ovispäivääni tiedä,joten tiedä häntä oisko tästäkään jutusta hyötyä:)

Jaa.. Esikon kohdalla seksiä harrastettiin tärppiviikolla kuin kanit, tyttö tuli. Nyt oli vähän harvempi meininki, mutta silti olis tyttöä lupailtu. Eiks suuret rakastajat saa tyttöjä :p

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis äiti ja 2 tyttöä:
Kauniithan saa tyttölapsia, ihan tutkittu juttu. ;)

kenttätutkimuksena suoritettu pikaotanta ei kyllä aina tue tätäkään väitettä :xmas: ;)

Mun lähipiirissä pitää ihan oikeastikin paikkaansa, mietin joskus ennen kuin tuo "tutkimus" tehtiinkin tätä.. Ja sitten sellaisen olen kans hoksannut että poikalasten isät ( HOX! Mun lähipiirissä) käyttävät enemmän alkoholia.

Alkuperäinen kirjoittaja en suosittele:
Jatka vaan poikien tekemistä niin olet arvostetumpi. Tytöt on vaan yksiä turhakkeita. Omanikin vaihtaisin pojaks jos voisin.

Voi voi, kukas sun omantunnon on lytännyt noin alas, varmaan vituttaa itekkin olla alintakastia?

Pitää olla aktiivinen n. viikko, tai muutama päivä ennen ovulaatiota ja sit taukoa just oviksen kohalla. Eli perustuu just siihen, että tyttösiittiöt on sitkeempiä ja säilyy sisällä pidempään elinkelpoisina. Pojat on nopeita ja jos just oviksen aikoihin pääsevät kisaamaan, yleensä voittavat tyttöset :)

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Jaa.. Esikon kohdalla seksiä harrastettiin tärppiviikolla kuin kanit, tyttö tuli. Nyt oli vähän harvempi meininki, mutta silti olis tyttöä lupailtu. Eiks suuret rakastajat saa tyttöjä :p

tekee vaan tyttöjä, ja sitten keksivät tuollaista lohdutukseksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sama:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis äiti ja 2 tyttöä:
Kauniithan saa tyttölapsia, ihan tutkittu juttu. ;)

kenttätutkimuksena suoritettu pikaotanta ei kyllä aina tue tätäkään väitettä :xmas: ;)

Mun lähipiirissä pitää ihan oikeastikin paikkaansa, mietin joskus ennen kuin tuo "tutkimus" tehtiinkin tätä.. Ja sitten sellaisen olen kans hoksannut että poikalasten isät ( HOX! Mun lähipiirissä) käyttävät enemmän alkoholia.

:D okei.
mä olen siis (susi)ruma ( kaks poikaa ) ja mieskin on alkoholisti. :xmas:

eiku me ollaan se poikkeus sääntöön :D

Ei kukaan saisi esiin sitä ketjua, jossa oli analyysia siitä, että sitä saa sukupuoletaan sellaisia lapsia, joiden äidiksi on valmis.
Se oli aika hupaisa, tyttöjä tehdään taivaallisella seksillä näin kärjistäen - oli yksi sen ketjun"faktoista"

Voidaanko tuolla Suurella Rakastajalla (casanova) tarkoittaa myös miestä joka rakastelee naisen kuin naisen kanssa? Nehän on nimenomaan rakastajia. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Luuserit:

tekee vaan tyttöjä, ja sitten keksivät tuollaista lohdutukseksi :)

Luuserien tarvii todistella jotain niillä mahtavilla pojillaan, suurille rakastajille ja järkevämmille miehille riittää että lapsi ON :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Casanovalle paksuna:

Voidaanko tuolla Suurella Rakastajalla (casanova) tarkoittaa myös miestä joka rakastelee naisen kuin naisen kanssa? Nehän on nimenomaan rakastajia. :xmas:

Jaa-a. Tulkinnanvaraa tosiaan on vähän liikaa :laugh:

Valitettavasti mikään tyttö-poikaväite ei ole tutkimuksissa osoittautunut pitäväksi, mutta toki sitkeässä elää se ajatus, että poikasiittiöt eläis max kolme päivää ja tytöt jopa viisi. Sitten on myös ajatuksia emättimen Ph:n muuttamisesta tyttö/poikasiittiöille sopivammaksi, mutta uskokoon kuka haluaa.. :)

Ja mä olen käsittänyt niin, että kyllä miehellä kuin miehellä on sekä poikia että tyttöjä spermassaan. :)

Yhteistyössä