Kuinkas moni aikoo tänä talvena mennä käymään aurinkolomalla ja mikäs on suuntana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja etelän lämpöön haluava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

etelän lämpöön haluava

Vieras
Nyt näyttää siltä, että me päästään kuin päästäänkin Lanzarotelle ensi keväänä, varmaan helmi-maaliskuun paikkeilla. Mun vanhemmat ovat luvanneet maksaa pojan lennon ja itse sitten maksan omani ja vauvan lennot. 2 viikkoa me varmaan siellä aikaa vietetään, mun vanhemmat lähtevät jo parin viikon päästä.

Me lähdetään marraskuussa Puerto De La Cruziin.
En oo koskaan käyny Kanarialla, vaikka oon aika paljon reissannut.
Tuskin mentäis nytkään ellei olis "pakko".

Mutta pääasia että pääsee lomaileen synkän syksyn / talven keskellä. :cool:

kanariansaaret on ihan ok paikka, talvisin ei kovin monessa paikassa ole lämmintä, ellei siis lasketa näitä ns. kaukomatkoja.
mä oon vähän suunnitellut että lähdetään, miestä en vielä ole asiasta infonut :) mä en pääse enää koneeseen joulukuun jälkeen, joten ennen sitä pitäisi mennä jos meinaa ennen kakkosen tuloa ennättää.

[QUOTE="joo";21956433]kanariansaaret on ihan ok paikka, talvisin ei kovin monessa paikassa ole lämmintä, ellei siis lasketa näitä ns. kaukomatkoja.
mä oon vähän suunnitellut että lähdetään, miestä en vielä ole asiasta infonut :) mä en pääse enää koneeseen joulukuun jälkeen, joten ennen sitä pitäisi mennä jos meinaa ennen kakkosen tuloa ennättää.[/QUOTE]

Mulla taas toisinpäin, että pitää mennä vasta keväämmällä, koska tää toinen syntyy nyt marraskuussa, niin ei tän vuoden puolella voi enää lähteä :)

Yhteistyössä