Kuinkas kilopinoon pääsee mukaan?

Olen ihan uusi käviä joten aika pihalla asiosta.. Itelle jäänyt painoa 20 kg ja yritän kovasti saada tippumaan,kun kosinta tuli yllättäin ja ensi heinäkuus on häät.. Joten Yritystä ja innokkuutta löytyy.. (toki synnytyksestä pian 3kk..) :D Kun nyt vaan saias niskasta otettua kiinni ja jättää ylimääräset syömiset pois :'( ..
 
mindis
:) heippa! ensviikolla lähtee kilopinon 33 viikko joten siihen vaan mukaan kirjoittelemaan tuntemuksia ja mietteitä ja tietenkin tsemppaamaan muita :D
minä kanssa on saanut vauvan 2.6 ja tiputettavaa olis 20kg että kyl kilopinossa viihdyn vielä monet tovit :D
 
Tintti1010
*vetää kilopinoon* kas näin! Nyt olet siellä! ;) :D Ja tästä lähin tuut aina meidän muiden kanssa vaan sinne ilmottelemaan viikon plussat tai miinukset!! Ja vaika tulisikin niitä plussia niin ei kannata luovuttaa, kilopinossa voi käydä vaikka lihoiskin!!! Tärkeintä on hyvä tsemppaus ja mukavat kaverit!!! :) Omasta kokemuksestani voin kertoa sen verran, että ennen kun laihdutin niin jos tuli plussaa niin se laihis kaatui siihen...nyt kun olen saanut täältä paljon tukea ja tsemppiä ,niin tiedän ettei se plussa maata kaada ja tekee välillä ihan hyvää herkutellakkin!! :p :whistle: :D
(elikkä tään palstan avulla oon oppinut laihtumaan viisaasti ja herkutellen! ja kitos siitä kuuluu näille mahtaville tsemppareille joita täällä on!!) :D *kiittää kaikkia kilopinolaisia* :D :) ...se on kiva tietää aina välillä kun taistelee näitten kilojen ja plussien kanssa, ettei todellakaan ole yksin ja muutkin joskus repsahtavat!

Ja kaikki uudet ovat enemmän kuin tervetulleita!!!! :D :)
 
Kiitoksia,kiitoksia.. :D Nyt sitten täytyy lähteä kauppaan ostamaan "teerveellisiä"Ruokia ja paljon vihanneksia ;) Ja täytyy uskaltaa ostaa vaaka..joka irvistää rumasti =) Tsemppiä kaikille myös! Vinkkejä minkälainen on imettäjän ruokavalio? (sama kuin raskaus aikana,mutta paaaljon pienimmillä annoksilla? :p :p )
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2004 klo 14:49 Uska kirjoitti:
Kiitoksia,kiitoksia.. :D Nyt sitten täytyy lähteä kauppaan ostamaan "teerveellisiä"Ruokia ja paljon vihanneksia ;) Ja täytyy uskaltaa ostaa vaaka..joka irvistää rumasti =) Tsemppiä kaikille myös! Vinkkejä minkälainen on imettäjän ruokavalio? (sama kuin raskaus aikana,mutta paaaljon pienimmillä annoksilla? :p :p )
imetysaikana kulutat PAALJON enemmän kuin raskausaikana, joten muista syödä hyvin!! :) painonvartijoillakin taitaa olla n. 8 pointsia imettäjille enempi kuin tavalliselle laihduttajalle!! :p
Mutta, kevennä vaan ihmeessä niin imetysaikana pitäis kilotkin karista ihan mukavaan tahtiin!!! :D
 

Yhteistyössä