kuinkahan tuon äijän käy?

Se kunlähti judoon. Ei ole pariinkymeneen vuoteen harrastanut enää kyseistä aljia, mutta nyt alkanut taas kiinnostamaan kun lapsetkin harrastavat.
Mö en kehtaa mennä mukaan, kun siellä on kuitenkin van ukkoja. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
:LOL:
Jos ootte vaan maannu 'vatsan vieres' vuosia, ni voipi olla paikat kipeenä...
Mut kyllähän se kunto nousee kun harrastaa.
tällä on eräs taksikuski joka oli vaan maannut kotona 20 vuotta ja lihonnut hirveästi. yhtäkkiä hän pääti että menenpä kokeilemaan judoa ja ukko laihtui lyhyessä ajassa 30 kiloa, joten tehokasta se ainkin on,jos lajista tykkää. hän kyllä käykin harkoissa 5 kertaa viikossa, 1½ tuntia kerrallaan

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
judofamily
onhan sitä perheitä jotka harrastaa esim kaikki juoksua. judo on hyvä urheilumuoto ja kehittää myös motorisia ja sosiaalisia taitoaj. jusossa kun ne käyttäytymissäännöt ovat mys osa sitä treniä. voidaan poistaa treneistä jsoei osaa olla.

W
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oisit mennyt vaan,kiva kun yhteinen harrastus miehen kans :)
tiistaina sitten.
Miten sitä jaksaa puolitoista tuntia , ku ei ole koskaan edes harrastanut mosita lajia
Jos oma kunto epäilyttää, niin katsoppa opistojen sivuja. Niistä löytyy tosi edullisia jumppia ja kuntosaliharjoittelua. Niillä on mukava kohottaa kuntoa ja sitten siirtyä vähän haastavampaan harjoitteluun.

Alkuperäinen kirjoittaja W:
tiistaina sitten.
Miten sitä jaksaa puolitoista tuntia , ku ei ole koskaan edes harrastanut mosita lajia
Jos oma kunto epäilyttää, niin katsoppa opistojen sivuja. Niistä löytyy tosi edullisia jumppia ja kuntosaliharjoittelua. Niillä on mukava kohottaa kuntoa ja sitten siirtyä vähän haastavampaan harjoitteluun.
aikuisten ryhmässä myös opetetaan alkeet, ja jokainen saa emnä kuntonsa ja osaamisensa mukaan.

Vieras
tiistaina sitten.
aikuisten ryhmässä myös opetetaan alkeet, ja jokainen saa emnä kuntonsa ja osaamisensa mukaan.
Millä tahansa judon peruskurssilla opetellaan alkeet ja mukaan pääsee, kunhan pääsee kävelemään omin jaloin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Unohtui kysyä, mikä vyöarvo sillä sun ukkelillas on?
sillä oli oranssi vyö,vähän jäi vaille vihreästä.

on olut myös sm-kilpailuissa silloin aikoinaan.
Mutta Huom. tästä on jo yli kaksikymmentä vuotta aikaa, pian kolmekin kymmentä ( mun ukko on jo 44v)

W
Mun isällä on judossa mustavyö ja oli silloin joskus 70-luvulla ihan huippu. Kilpaili paljon ja menestyi. Sittemmin satutti pahasti olkapäänsä eikä toipunut siitä kunnolla joten lopetti.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Miten sillä sun pojallasi muuten kävi niissä vyökokeissa? Mä siinä pinossa peukuttelin vähän myöhässä, mutta peukutin kuitenkin :D
se pääsi läpi. itte vielä soittiinoissaan kotiin.

isommilla on keväämmällä sitten vihreänvyön koe, se onkin jo hiukan vaikeampi.

keltaisen vyönsaa vieläaiak helposti,mutta lapsillle varsinkin se on tärkeä asia kun ei ole enää "aloittelija", joka tunnistaa valkosesa vyöstä

Vieras
Mun isällä on judossa mustavyö ja oli silloin joskus 70-luvulla ihan huippu. Kilpaili paljon ja menestyi. Sittemmin satutti pahasti olkapäänsä eikä toipunut siitä kunnolla joten lopetti.
Tuttu tarina. Olen kuullut vastaavista ennenkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Miten sillä sun pojallasi muuten kävi niissä vyökokeissa? Mä siinä pinossa peukuttelin vähän myöhässä, mutta peukutin kuitenkin :D
se pääsi läpi. itte vielä soittiinoissaan kotiin.

isommilla on keväämmällä sitten vihreänvyön koe, se onkin jo hiukan vaikeampi.

keltaisen vyönsaa vieläaiak helposti,mutta lapsillle varsinkin se on tärkeä asia kun ei ole enää "aloittelija", joka tunnistaa valkosesa vyöstä
Kiva juttu, onnea ekasta värivyöstä =) Meidän isäntä taekwondoilee, joten vyöt ja värit ovat mulle suunnilleen tuttuja.

Yhteistyössä