kun elää ihan tasapainoisessa elämässä. ollaan onnellisia, lapsia on, rakastetaan toisiaan. kummatkin on itsestään selvyys ja ei koskaan ajatella että jokin asia muuttuis. näin ne asiat vain on. mutta jos tapahtuisikin jotain kamalaa. onnettomuus, toinen pettää, ym. mun tasainen elämä sais särön, mä en varmaan kestäis sellaista, mä en osaa ottaa vastaan mä varmaan kuolisin. mitä mulle silloin tapahtuisi, mä en osais olla vahva!! :'(
kuhan muuten vaan mietin..
kuhan muuten vaan mietin..