Kuinkahan paljon kahden luomen poistaminen maksaa yksityisellä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luomi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luomi

Vieras
Kävin tk:ssä näyttämässä luomea, toinen kuivuu ja halkeilee ja toinen on vaan ruma (otsassa)..joo, eivät poista.

Eli yksityiselle pitää mennä. Toisin sanoen köyhät saa ihan vapaasti kuolla melanoomaan..perkele!

Ompa outoa kun eivät poista. Multa tk:ssa poistettu 2 luomea kasvoista. Toinen ihan vaan kun oli ruma ja toinen kutisi ja oli kipeä. Jos olisi ollut varaa,niin olisin mäki mennyt yksityiselle, varmaan siistimpi jälki olisi tullut..

tosi outoa etteivät poista ! mä olen elämäni aikana poistattanut tk:ssa 5 luomea (ja mikään niistä ei ollut erityisen pahan näköinen tai" pahassa" paikassa). Ja yhtään eivät ole kyseenalaistaneet poiston tarpeellisuutta ja kaikki luomet on vielä varuiksi patologilla tutkittu...Ja lisäksi poisto-ajat on saanut parin päivän sisään soitostani. Soitappa uudestaan terkkariin ja vaadi luomenpoisto sieltä !

Luomen poiston hinta yksityisellä määräytyy pitkälti sen mukaan poistaako luomen joku kirurgi, yleislääkäri vaiko plastiikkakirurgi.

Satasen taisi maksaa kun otatin pari vuotta sitten olkapäältäni luomen pois...yksityiselle menin suoraan koska soittaessani arvauskeskukseen minulle sanottiin että 3 kuukauden kuluttua pääsen jonottamaan lääkäriaikaa. Ihan oikeasti, täällä on tälläinen omituinen systeemi, ilmeisesti tarkoitus onkin ettei kovin moni rasittaisi arvauskeskusta vaan hakeutuisi suoraan yksityiselle.

Multa poistettiin naamasta kolme luomea yksityisellä. Naamasta ei poista kuulemma kuin plastiikkakirurgi ja hintaa tälle lystille tuli 250e. Poistettiin laserilla tms kärytettiin.

Jäikö minkälaista arpea? Mulla on kasvoissa yksi sellainen luomi tuossa muutaman senttiä silmän alapuolella, ja olen katsonut että jos se siitä vielä kasvaa tai kohoaa, niin saa lähteä kun ei ole mikään kaunis todellakaan.

Mitäs jos haluaa poistaa naamasta luoman julkisella, tekeekö ne sen jotenkin tökerösti niin että jää hirveä jälki?

Kiitos.. Ton 250 mä vielä pystyn maksamaan!! Tän kuun lopussa aika plast.kir. kaipa hää sitten hinnan kertoo.. ja toisaalta, en mä haluun otsaani mitää kursittua kirkkovenettäkään.. Että parempi hoitaa yksityisesti..kai.

Arven muodostumiseen ei vaikuta pelkästään lääkärin ammattitaito ja "käsiala". Mulla itselläni kudostyyppi sellainen, että kaikesta jää tavallista isompi/selvempi arpi.On kyseessä sitten pieni asfaltti-ihottuma tai plastiikka kirugin siisti ompelujälki, jää mulle aina isohko valkoinen arpi...

No täällä tk:n luomenpoisto oli ihan liukuhihnahommaa. Sisään menin, puudutus, napsis, tikki päälle, ulos. Max 10 minsaa. Töykeä lääkärikin vielä. :kieh:

Yhteistyössä