Kuinkahan monta kertaa mä vielä ehdin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emppuliinit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

emppuliinit

Jäsen
13.12.2005
170
0
16
...pestä pyykkikorin tyhjäksi pyykistä ja siivota ton wc:n ennenkuin räjähdän!? :D Siis Rv 39+6 nyt menossa ja tähän mennessä olen jo ainakin kaksi kertaa ehtinyt miettiä et kiva sit tulla sairaalasta vauvan kans kotiin ku ei pyykkikori pursua pyykeistä ja wc ei oo ihan hirveen sotkunen. meillä kun mä olen kieltänyt miestä tekemästä näitä hommia kun se ei osaa :ashamed: Silti aina vaan saan todeta et vielä uudestaan ehtii tuo pyykkikori täyttyä ja wc tarvii siivousta eikä tämä vauva vaan synny koskaan. :x

Mitäs luulette, monta kertaa vielä siis? ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 13:06 emppuliinit kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 13:03 Alumiinikuu kirjoitti:
Veikkaan, ettet kertaakaan =)

:wave: Ihanaa, tuulettaa!!! Toivottavasti ois totta! :heart: :hug:

Miten se oikeesti onkin et nää viimeiset päivät vain on niin piiitkiiiiiääää!!! ja hankalia :ashamed:

Elävästi muistan, kun se on vaan sitä "joko nyt" päätöntä palloilemista. Minulla on muuten joissakin asioissa selvännäkijän vikaa, joten katotaas miten käy :D Täällä jo mielessäni arvailen teidän vauvelin sukupuoltakin!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 13:09 Alumiinikuu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 13:06 emppuliinit kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 13:03 Alumiinikuu kirjoitti:
Veikkaan, ettet kertaakaan =)

:wave: Ihanaa, tuulettaa!!! Toivottavasti ois totta! :heart: :hug:

Miten se oikeesti onkin et nää viimeiset päivät vain on niin piiitkiiiiiääää!!! ja hankalia :ashamed:

Elävästi muistan, kun se on vaan sitä "joko nyt" päätöntä palloilemista. Minulla on muuten joissakin asioissa selvännäkijän vikaa, joten katotaas miten käy :D Täällä jo mielessäni arvailen teidän vauvelin sukupuoltakin!

Nyt kyl toivon niin paljon et oisit oikeassa ja et sul ois tuota selvännäkijän vikaa ;) Jaa-a, no kumpikas meille sit on tulossa tyttö vaiko poika? ja huom muuten et meil sit siivotaan wc kuitenkin ainakin kerran, mut useimmiten kaksi kertaa viikossa ;) :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 13:59 Alumiinikuu kirjoitti:
Poikaa arvaan! Tosin nämä ennustukset syntyy yleensä, kun näen ihmisen ja sinua en ole nähnyt. Mutta tuli vaan sellainen olo :D

;) ehkä sussa on ennustajan eukko taipumusta!! :D :D Mä oon jotenkin niin vakuuttunut itse siitä et meille ois poika tulossa, mut mies kyl tuumailee et tyttö sieltä tulee, mut taitaa vaan toivoa tyttöä. Vaik kyl mäkin ehkä =)

Yhteistyössä