Kuinka

olette saanut vaihdettua tuttipullot mukiin tai nokkamukiin. Meillä on 1 vuosi 5 kk vanha taapero ja tuntuu ettei millään onnistu. Kun laittaa juomaa nokkapulloon tai mukiin niin sitä vaan ravistellaan että juoma kaaressa lentää ja tavallisesta mukista nyt ainakaan juominen ei onnistu. Onko teillä heti onnistunut vai oletteko vaan sitkeästi siivoillut jälkiä vai kunika pitäsi toimia?

hihhuli
mä en nyt osaa mitään kunnon neuvoo antaa...meil jäi pullo pois ittestään...poika oli sillo n.1v1kk..lopeteltiin jo kyl enne 1v synttärei mut sit poika tuli kipeeks ja mikään muu ei menny alas ku maito ni sit otettiin pullo takas...ja siirryttiin suoraan tavalliseen lasiin...oliha sitä sotkuu mut alussa ku autto juomisessa ni hyvin se lähti menee..eikä kauaakaa ku poika joi iha ite lasista...ja onha niitä *taikamukeja* mis on se silikoni osa et ei tuu ku imemällä nokkiksesta juotavaa, ei siitä on vaikee heiluttemalla saada mitään ulos..mut tsemppii teille...kärsivällisyys on valttia... :D

Meillä 1v4kk poika, joka ei juo kuin pullosta ja toisen juottamana. Nokkamukilla vain sotkee, ei osaa laittaa suuhun. Mukista hörpyttämällä juo. Taikamukia olen kokeillut, mut poika ei suostu siitä juomaan. Olen vain ajatellut asian näin, että aika tekee tehtävänsä. Eli annan edelleen pullosta, mutta toki yritän välillä tarjota nokkamukia. Tää on vaikea juttu. En kuitenkaan murehdi turhia, sillä kyllä jokainen lapsi osaa itse juoda kun kouluun lähtee... :LOL:

http://www.pikkukenguru.fi/catalog/product_info.php/cPath/194/products_id/1273?osCsid=1c06c9676933d9946bae7615295990b1

Tuossa yksi esimerkki pillimukista...

Myös Anttiloissa, Cittareissa ja Stockmanneilla on eri tyyppisiä pillimukeja!

Yhteistyössä