Kuinka yleisiä ovat ns. roskishaamut? 3 jo tullut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmeissään

Vieras
Hei,

Koin keskenmenon helmikuussa rv 13 ja jouduin kaavintaan maaliskuussa.
Saimme jälkitarkistuksessa luvan yrittää uutta raskautta, vaikka ensimmäisiä kuukautisia ei ollut vielä tullut.

Kierrosta ei siis muuten tietoa, mutta ovulaatiosta on kulunut nyt jo 18 päivää, oviksen pongasin varmasti.
Menkkoja ei näy ja olen tehnyt 3 testiä, joihin kaikkiin on ilmestynyt haalea haamu, mutta vasta sen jälkeen, kun testissä ilmoitettu aika on jo mennyt umpeen, eikä testiä enää pitäisi katsoa.

Mietin vain, että miten noihin nyt kaikkiin tuollainen tulee, mutta 5-20 minuuttia myöhässä. Kahta eri merkkiäkin ovat olleet.
Mutta siis tuleeko testiin herkästi "roskishaamu", vaikkei raskaana olisikaan, vai onko se harvinaista?

Alkaa ketuttamaan, kun ei mihinkään suuntaan etene. Saisi menkat alkaa jos ovat alkaakseen, vaikkakin raskaus toki olisi se toivottu vaihtoehto.

Kiitos jos joku jaksaa kommetoida...

MINKÄ HELVETIN TAKIA SITÄ TESTIÄ PITÄÄ MENNÄ TONKIMAAN OHJEESSA MAINITUN AJAN JÄLKEEN???!!! EI SE NEGA SIITÄ PLUSSAKSI MUUTU VAIKKA PITÄISIT VIIKON TESTIÄ VESSAN HYLLYLLÄ!!!

Mie kanssa oottelisin n. viikon verran ja testaisin uuvelleen. Joillakin plussa voi näkyä tosi viiveellä tai sitten sie stressaat jostain (esim. juuri tuosta alkaako vaiko ei ala) ja siksi menkat ei vielä kuulu.

Elä mieti niitä roskishaamuja. Niihin ei ole luottaminen. Testeissä on ne ohjeet ihan syystä.

Peukkuja plussauutisten puolesta :)

Alkuperäinen kirjoittaja sori kun huudan:
MINKÄ HELVETIN TAKIA SITÄ TESTIÄ PITÄÄ MENNÄ TONKIMAAN OHJEESSA MAINITUN AJAN JÄLKEEN???!!! EI SE NEGA SIITÄ PLUSSAKSI MUUTU VAIKKA PITÄISIT VIIKON TESTIÄ VESSAN HYLLYLLÄ!!!

Peesaan. Vaikka kuinka olisit toiveikas uuden raskauden suhteen, ei se tulos ole luotettava kun aika on kulunut.

En ole mitään käynyt tonkimassa. En vain ole heittänyt saman tien roskiin, ovat jääneet lojumaan. Käsittääkseni kuitenkaan kaikkiin testeihin ei pitäisi järjestelmällisesti haamua tulla tuon määrätyn ajan jälkeen?

Eipä tässä muuta voi kuin odotella.

no mulla kyllä nyt kolmas "roskishaamuraskaus" menossa. Joka kerran olen siis testaillut ehkä päivän pari jo liian aikaisin, ja aluksi testi -. Sitten myöhemmin haalean haalea viiva ja raskaanahan sitä oltiin... Nyt kyllä petti hermo tässä vikassa ja tein vielä myöhemmin uuden testin, haamuviiva oli nimittäin haaleistakin haalein :D. No nyt h18

Niin ja kiitos asiallisista kommenteista. Kaippa se vaan on niin, että odottavan aika on pitkä.
Täytyy malttaa nyt jonkun aikaa.

Ei ollut mitään erityisen herkkiä testejä, ihan tavallisia siis, kun sitä joku kyseli.

Joo, siulla varmasti odottavan aika on jo TOSI pitkä, koska oviksestakin kuitessii kulunut jo noin kauan.

Jos siusta tuntuu, ettet jaksais ennää viikkoa odotella, niin voithan sie kokeilla vielä sellaista herkkää testiä. Luulisi sen värähtävän annetussa ajassa, jos jottain ihanaa on aluillaan :)

Mulla ei näyttäny plussaa kaksi testiä ollenkaan, vaikka raskaus oli jo niin pitkällä, että oisi hyvinkin pitänyt näkyä. Kolmas kerta toden vasta sanoi, rv:t oli jo 8+jotain. Eikö niitten testien pitäis näyttää jo sillon kun menkat pitäs alkaa... Koita jaksaa ja testaa uudelleen myöhemmin. Peukkuja pidetään täälläkin + puolesta :hug:

Edellisessä raskaudessa minulla nuo Clearbluet antoi vain haamuja, apteekin omalla sitten tuli vahva plussa.

Kaippa ne menkat olisi jo pitänyt alkaa, mutta ehkä sitten tuo keskenmeno on saanut kropan sen verran sekaisin ettei ihan normaalisti toimi. En tiedä...

Kiitos peukutuksesta =)

Yhteistyössä