I
ihastunut
Vieras
oon kiinnostunu yhdestä miehestä mut ku en mä tiedä onko se kiinnostunu musta. enkä tiedä onko mies edes vapaa. kuinka saa selville et onko mies kiinnostunu? siis vapaa mies varattua en halua
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:mä väitän että jos mies on kiinnostunut, sä huomaat sen kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut:oon kiinnostunu yhdestä miehestä mut ku en mä tiedä onko se kiinnostunu musta. enkä tiedä onko mies edes vapaa. kuinka saa selville et onko mies kiinnostunu? siis vapaa mies varattua en halua
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:mä väitän että jos mies on kiinnostunut, sä huomaat sen kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut:oon kiinnostunu yhdestä miehestä mut ku en mä tiedä onko se kiinnostunu musta. enkä tiedä onko mies edes vapaa. kuinka saa selville et onko mies kiinnostunu? siis vapaa mies varattua en halua
Kysy siltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:mä väitän että jos mies on kiinnostunut, sä huomaat sen kyllä
no en mä kyllä ikinä yhestä miehestä selvää saanut..mut se onkin sitoutumiskammoinen...ehkä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:mä väitän että jos mies on kiinnostunut, sä huomaat sen kyllä
no en mä kyllä ikinä yhestä miehestä selvää saanut..mut se onkin sitoutumiskammoinen...ehkä![]()
no mulla ei oikeestaan oo hirveesti kokemusta aiheesta kun oon menny jo 18v naimisiin tän omani kanssa, mutta se ainakin teki niin että ku nähtiin ekan kerran, se pyysi puhelinnumeroa. sovittiin tapaaminen tiistaihin, koska "maanantaina pelaan aina jalkapalloa, en ole 4 vuoteen ollu pois harkoista". Sitte maanantaina se soitti että jalka on kipee, ei voi pelata jalkapalloa, meenkö hänen kanssa johonki. Mentiin keilaamaan ja se ontui vuorotellen molempii jalkoja kun unohti kumman piti olla kipeä, ja sit lopulta se myönsi että halusi vaan tavata. :heart: