Kuinka veden juonti vaikuttaa paastosokeriin? Entäs flunssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
Mulla huomenna sokerirasitus. 12h pitää olla syömättä ja juomatta. No ei toi syöminen ongelma ole vaan juominen. Mulle iski eilen flunssa, kokoajan aivastelen ja niistän ja jono on kova :( Laskeeko vai nostaako veden juonti verensokeria?

Kunnon flunssa voi taas huonontaa arvoja.... Mut jos jäät "kiinnni", niin kotiseurannalla ainakin miellä diagnoosi taas tehdään. Saatko helposti uutta aikaa vaikka ens viikkoon?

Alkuperäinen kirjoittaja terkka:
Kunnon flunssa voi taas huonontaa arvoja.... Mut jos jäät "kiinnni", niin kotiseurannalla ainakin miellä diagnoosi taas tehdään. Saatko helposti uutta aikaa vaikka ens viikkoon?

Kyllä mä sen uuden ajan varmaan saisin, mutta olen ens viikolla joka aamu töissä.

Sen pitäis kaiken järjen mukaan laimeta, eli laskea, mutta sinä aamuna kun join pari lasillista (raskaana), paastosokeri oli yhden pykälän yli sallitun, seurantakäynneillä en juonut vettä yhtään, ja oli alle sallitun. :o

Flunssa yleensä nostaa insuliinin tarvetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Voihan huoh... googletin vähän. Flunssa siis nostaa sokeriarvoja. Se tästä nyt puuttuis et jäisin "kiinni" tän flunssan takia :snotty:

No kerrot labrassa huomenna flunssastasi ja kai nlan terkka tekee sulle uuden lähetteen, jos arvot yli sallitun?

Yhteistyössä