Kuinka vauva menee mahaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Pojat on alkanu kamalasti kysellä, että kuinka se vauva on menny sinne mahaan ja mistä se tulee pihalle. Toinen poika kuvitteli, että maha räjähtää :o ja vauva tulee ulos, niin sanoin sitte suoraan mistä se tulee ulos... ei se kuulemma itte oo sieltä kautta tullu ulos.
Tänään sitte kysyi että kuinka se vauva on sinne menny, ja lupasin jutella siitä myöhemmin ku on enemmän aikaa. En mä odottanu, että ne nyt jo tuommosia kyselee. Mitä mä sille sanon?

Vauvat tulee vauvan siemenistä. Ja niitä on isillä ja äitillä. Sen pituinen se, nukkukaa hyvin. Meni hyvin miulle läpi pentuna, muuta en tajunnu kysyäkään. Sit voi näyttää vaiks kuvaa vauvasta kohdussa jostain kirjasta, se kehitys. Huomio menee siihen. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:
Vauvat tulee vauvan siemenistä. Ja niitä on isillä ja äitillä. Sen pituinen se, nukkukaa hyvin. Meni hyvin miulle läpi pentuna, muuta en tajunnu kysyäkään. Sit voi näyttää vaiks kuvaa vauvasta kohdussa jostain kirjasta, se kehitys. Huomio menee siihen. :xmas:

Jotain tuommosta täytyy keksiä, ku ei noin pienille voi ihan rehellisesti kertoa... Näkee vielä painajaisia monta kuukautta :xmas: Onneksi tajusin huijata ittelleni lisä-aikaa, että saan keksiä "täydellisen" vastauksen :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Pojat on alkanu kamalasti kysellä, että kuinka se vauva on menny sinne mahaan ja mistä se tulee pihalle. Toinen poika kuvitteli, että maha räjähtää :o ja vauva tulee ulos, niin sanoin sitte suoraan mistä se tulee ulos... ei se kuulemma itte oo sieltä kautta tullu ulos.
Tänään sitte kysyi että kuinka se vauva on sinne menny, ja lupasin jutella siitä myöhemmin ku on enemmän aikaa. En mä odottanu, että ne nyt jo tuommosia kyselee. Mitä mä sille sanon?

Sanot niinkun asia on. Miten se sinne meni ja mistä tulee. Itse käytän noita vauvansiemeniä ja kuinka isä antoi äidille sellasen ja äidin siemenen kanssa alkoi kasvaa vauva. Alapäässä on äidillä aukko vauvoja varten.

Me sanottiin että isi antoi vauvasiemenen äidille ja vauva kasvaa nyt masussa. Tähän ovat tyytyneet. (esikoinen kohta 4v ja kuopus 2,5v)

Katseltiin alkuvuodesta sitä nelosen sarjaa "Meille tuli vauva" niissä alkupään jaksoissa näytettiin synnytyskin ja niitä lasten kanssa katsottiin joten eivät ole kyselleet mistä vauva syntyy.
Esikoinen osaa olla vähän "huolissaan" siitä että sattuuko äitiä kun vauva syntyy mutta on ollut helpottunut vastauksesta "ihan vähän"
huudatko sinä sitten oli jatko kysymys, "ehkä vähän"..

3.5v tyttö on täysin vakuuttunut että isi ostaa sen vauvan kaupasta ja äiti sitten SYÖ sen massuun kasvamaan. Yritin selittä ettei äiti syö vauvoja vaan isi antaa äidille vauvansiemenen. Niin tyttö totesi että sitten sinä syöt sen siemenvauvan.

Noh, enpä rupea tuon ikäisellä vielä vastaanväittämään tässä asiassa. Ei sen tartte tietää enempää.

No sano totuus. Kerro, että sinulla on reikä jalkojen välissä, ja sitä kautta siemen menee sinun sisään ja vauva tulee ulos. Kerro myös, että sinun miehellä on siemeniä kiveksissä ja ne tulee ulos pippelin pään kautta, mutta ei pissan mukana, vaan ihan erityisessä tilanteessa.

Meillä kolmivuotias pohti myös, miten vauva tulee äidin masusta pois. Sanoin, etten oikein nähnyt, kun siinä äidin masun päällä oli verho edessä. Tämä selitys riitti toistaiseksi, enkä edes huijannut, hän kun syntyi sektiolla. =)

Yhteistyössä