Kuinka varhain olette saaneet r-testiin jonkinmoisen haamun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mutsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mutsi"

Vieras
Miten aikaisin olette saaneet testiin edes jonkinmoisen häivähdyksen toisesta viivasta? mulla on nyt vasta dpo6 ja aamun testissä juuri ja juuri erottuva viiva (ei kylläkään selkeesti näe minkä värinen on)!! Voiko olla mahdollista saada jo näin aikaisin plussa? Ja ovulaatio on varmistettu, ei ole ollut aikaisemmin. Kyseessä erittäin herkkä sofi one step-testi.

kyseessä on mitä luultavimmin viivanpaikka. haamu voi olla siinä tapauksessa, että ovulaatiosi onkin ollut hieman aiemmin ja dpo on suurempi kuin olet laskeskellut. :)

esikoisen kohdalla sain erittäin herkällä testillä (first signal apteekista) selkeän haamun H 3+4.

toivotaan sinulle oikein mojovaa plussaa!! =)

Mulla kyseiset testit (sofi one step-liuskat) näytti jotain hailakan extra hailakkaa 3pvää ennen "menkkojen alkua". Mies ei huomannut testissä mitään. Testipäivänä huomasi vaikka viiva oli silloinkin haaleen-vaaleen punainen testissä. Apteekin testi näytti pari tuntia myöhemmin täysin punaisia vahvoja viivoja.

No kyllä mä odottaisin ainakin sinne asti, kun kuukautisten olis pitänyt jo alkaa. Mene vaan hermo, kun aikaisemmin testailee.. ja vielä jos käy niinkuin mulle, että plussa tuli kuukautisten mukaan vasta rv:lla 10!! Todellisuudessa viikkoja ei siis tuolloin ollut kuin 4-5, kun kierto oli ollut niin pitkä...

[QUOTE="Hansu";24292263]No kyllä mä odottaisin ainakin sinne asti, kun kuukautisten olis pitänyt jo alkaa. Mene vaan hermo, kun aikaisemmin testailee.. ja vielä jos käy niinkuin mulle, että plussa tuli kuukautisten mukaan vasta rv:lla 10!! Todellisuudessa viikkoja ei siis tuolloin ollut kuin 4-5, kun kierto oli ollut niin pitkä...[/QUOTE]

Olen menossa maanantaina juhlimaan, joten pakko testata viim. maanantaina...

Nyt täytyy kyl sanoa että voi näkyä -niin ihmeelliseltä kuin se kuulostaakin. Itsellä kaksi inseminaatio raskautta takana ja olen himotestaajana alkanut testaamaan jo 3 päivää inssin jälkeen eli dpo3. Kahdessa raskaudessa olen saanut jo dpo6 hyvin hyvin hyvin haalean haamun joka on päivä päivältä tummentunut. Vasta dpo10 haamu on ollut sellainen että mies on sen nähnyt. Monet negat katsoneena voin kertoa että kyllä sen viivan paikan ja haamun erottaa hyvin kun niin montaa täysin puhdasta negaa on tuijottanut. Eikä se viivan paikka tule useaan testiin jos monta päivän aikana tekee. Mutta monet tyrmäävät tämän täysin, vaikka eivät ole testanneet niin aikaisin ikinä että voisivat omalla kokemuksella sanoa mitään.Nyt odotan todennäköisesti kolmatta koska tänään dpo6 ja herkät liuskatestit (3kpl) näyttävät haamua ja Clearblue tavallinen antaa haamun myös! Nyt jännätään josko viivat vahvistuvat entisestään. Ovulaatioplussasta on siis viikko aikaa vasta.

Yhteistyössä