H
hassukysymys
Vieras
Siis yhdyntäseksiä. Tuli tuosta yhdestä toisesta ketjusta mieleen. 70v? Vanhemmat? Mulla ei oo mitään tietoa itsellä, valaiskaa!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vanha:vanhan miehen sexi on kuin biljardin peluu narun patkalla
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:minä ja mieheni ainakin vielä. Itse 67v ja mies 73
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:minä ja mieheni ainakin vielä. Itse 67v ja mies 73
saanko kysyä että tarvitsetteko lukulaseja kun palstailette![]()
Alkuperäinen kirjoittaja näin :Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:minä ja mieheni ainakin vielä. Itse 67v ja mies 73
Joo ja ne tarvii kaksi kotiavustajaa asettamaan kondomi ja nostamaan mies naisen päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja näin :Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:minä ja mieheni ainakin vielä. Itse 67v ja mies 73
Joo ja ne tarvii kaksi kotiavustajaa asettamaan kondomi ja nostamaan mies naisen päälle.
putos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja näin :Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:minä ja mieheni ainakin vielä. Itse 67v ja mies 73
putos![]()
Johan meni ala-arvoseks.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä olen jo niin vanha etten muista mitä tuo edes tarkottaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;19428729:minä ja mieheni ainakin vielä. Itse 67v ja mies 73