Kuinka vanhana vauvasi istui

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä nyt 9,5kk ja pikkuhiljaa alkaa oppimaan itse nouseen istuun lattialta, muutaman kerran jo noussu, mutta ei vielä päivittäin nouse. ja oisko ollu 7kk paikkeilla kun istui hienosti ilman tukea jo lattialla,kun siihen laittoi.

8-9 kk. Hassua sinänsä, että oppi nousemaan tukea vasten jo kaksi kuukautta ennen kuin nousi itse istumaan ja oli jo kävellyt hyvän aikaa tukea vasten, kun vasta nousi ekan kerran istumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Heps:
reilu 7kk nousi itse. Eihän vauvaa saa istutakaan ilman tukea ennen kuin itse nousee!

Juu ei varmaan. Meillä vauva istui selkä suorana alle kuusikuisena ja istutettiin ihan neuvolan luvalla. Ja kuten yllä totesin, lapsi käveli jo reippaasti tukea vasten ennen kuin nousi istumaan. Eihän siinä olisi mitään järkeä, että lapsi on painanut menemään pystyssä jo pari kuukautta, mutta istua ei vielä saisi.

Alkuperäinen kirjoittaja tut:
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:

peesi tähän, juuri täytti 6kk ja istuu, konttaa ja nousee seisomaan. Ei nuoremmat ihan näin aikaisin ole noita juttuja oppineet...ihme kiire tällä tytöllä.

Meillä kans samaan syssyyn alkoi kontata ja nousta seisomaan+kävelemään tuen kanssa, n.6,5kk.
Mutta ilman tukea käveli vasta 13kk.

Yhteistyössä