Kuinka vanhana sait viimeisen kerran piiskaa ja mistä syystä

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Viimeksi tässä pari aamua takaperin. Vyöstä tuli vaimolta. Aamulla siksi, että vaimo oli illalla sen verran väsynyt ettei jaksanut piiskata silloin. Itse pyysin kun tuntui siltä. Makea tunne...
 
vierailija
Olin joko 16 tai 17 kun isoveli piiskasi. Minä kerjäsin sitä pitkään pottuilemalla ja kaikenlaista kiusaa tehden. Lopulta veli suuttui ja piiskasi ihan kunnolla. Tuolloin luulin olevani ainut ihminen maailmassa, joka halusi selkäsaunan. Isältä en halunnut, mutta onneksi minulla oli veli, joka osasi ja pystyi homman hoitamaan, vaikka minä tappelin vastaan.
 
vierailija
Reilut 2-vuotiaana uhmakohtauksen vuoksi ensimmäisen ja viimeisen kerran. Sen jälkeen vanhemmat päättivät, että eivät enäå koskaan hakkaa lapsiaan. T: Esikoinen.
 
vierailija
En palannut kotiin sovittuun aikaan juhannusaaton juhlilta, vaan vasta ensimmäisenä arkena. Äiti ja veli hermostuneine odottivat koko juhannuksen ajan, siihen aikaan ei tiedetty vielä mitään kännyköistä. Äiti määräsi veljen piiskaamaan minut. Sen verran morkkis minua vaivasi, että veli helposti tehtävästä suoriutui. Sen verran aloin veljeä "kunnioittamaan", että yöreissuille tohdin jäädä seuraavan kerran vasta armeijan käytyäni.
 
vierailija
6 vuotta vanhemman veljen kanssa "painittiin" yläkerran kamarissa. Tosiasiassa hän halusi kokeilla saako vielä minut piiskattua. Olin jo yli kahdenkymmenen, kun hän minut viimeisen kerran piiskasi. Sen jälkeen ei enää kokeiltu, kun ei sattunut sopivaa tilaisuutta tullut. Ei sitä kehtaa kaikkien nähden selkäänsä ottaa.
 
vierailija
Olin 14-15 vuotias, kun sain viinan maistelusta selkäsaunan. Mutta senkin jälkeen vielä uhkailtiin ja oli pakko kuunnella hiljaa ja korvat punaisina, koska tiesin, että luokkakavereitani oli piiskattu vielä vanhempana. Ajatus piiskajaisista niin vanhana hävetti ja pelotti.
 
vierailija
Vuokraisäntä piiskasi minut parikymppisenä. Syynä muka viinapäissäni mökästäminen, todellinen syy oli varmaan jotain ihan muuta. Hän oli yli 190 senttinen ja ihan jytäkkä mies. Ei siinä mikään auttanut, risua sain paljaalle perseelle ihan kunnolla. Sen jälkeen liikuin yläkerran huoneessani kuin haamu ja välttelin turhia kohtaamisia, hävetti niin peijoonisti.

Lopulta ajattelin, että, jos jätkä on 15 cm minua lyhyempi ja painaisi ainakin 30 kiloa vähemmän kuin minä, niin kyllä minäkin sellaisen piiskaisin. Sitä paitsi jos se olisi vielä puolta nuorempi.
 
vierailija
Otin veljen auton kortittomana ilman lupaa. Kaljaakin olin maistellut, mutta vähän. Veli suuttui siitä niin, että päätti minut piiskata. Se tuli päälle kuin raivo villisika. Huonostihan minun siinä lopulta kävi, en pystynyt pariin päivään kunnolla istumaan ja veli vielä pottuili kaupantekijäisiksi. Olin tuolloin 17-vuotias.
 
vierailija
Otin veljen auton kortittomana ilman lupaa. Kaljaakin olin maistellut, mutta vähän. Veli suuttui siitä niin, että päätti minut piiskata. Se tuli päälle kuin raivo villisika. Huonostihan minun siinä lopulta kävi, en pystynyt pariin päivään kunnolla istumaan ja veli vielä pottuili kaupantekijäisiksi. Olin tuolloin 17-vuotias.
:D

Syystä taisi kuitenkin tulla ja toivottavasti opit kerrasta.
 
vierailija
Syystä taisi kuitenkin tulla ja toivottavasti opit kerrasta.
Kyllä opin, parin kuukauden kuluttua jo mietin mitä minun pitäisi tehdä, että veli piiskaisi minut uudestaan. Autoa en tohtinut ottaa. Veli kuitenkin kummitteli piiskausfantasioissani vielä aikuisenakin. Häneltä on niin vahva näyttö piiskaajan taidoissa, että luotan häneen enemmän kuin kehenkään muuhun.
 
vierailija
Lähes parikymppisenä isä piiskasi. Kun tajusin, mitä on tulossa, menin jonkinlaiseen sokkiin. Menetin liikuntakykyni ja se palasi vasta kun toimitus oli jo ohi. En tiedä tajusiko äijä, että olin täysin lukossa. Huoltaja oli niin karismaattinen ja riski mies, että nuorempana otin piiskat vapaaehtoisesti. Eli hain vitsan, laskin housuni ja menin niin lähelle, että hän sai minusta otteen.
 
vierailija
Olin varmaan jo 17 täyttänyt, kun en tullut yöjuoksulta kotiin ennen aamunkoittoa. Isä uhkasi piiskaamisella ja rupesikin sitten näyttämään ketä meillä on toteltava. Vaikka piiskaus ei ollutkaan kovinkaan kivulias, niin hirvittävän nöyryyttävä se oli. En minä mielestäni kovinkaan pahasti isälle suuta soittanut, kaipa minä epäilin hänen auktoriteettiaan.
 
vierailija
Äitini Oli Saanut itse 18 Vuotiaana vielä Vitsaa Niin Hän halui antaa Myös minulle samaan ikäänsaakka sovimme Äitin kanssa Jos on Tarvetta Saa antaa kiukuttelin Sain Vitsaa olin18Vuotias kun olin Äitin Sylissä Pelkissä rintsikoissa ottamassa vitsaa,remmiä.
 
vierailija
Sain aikavanhana olin kai 17v kun haimme vielä Äitinkanssa yhtessä Vitsan monasti annoin piiskata vapaasti olin yleensä nakuna olin pitkään sylissä pyllypunoitti halasimme aina vitsanjälkeen,pikkusuukot sain kiukuttelusta vitsaa.
 
vierailija
Äitini Oli Saanut itse 18 Vuotiaana vielä Vitsaa Niin Hän halui antaa Myös minulle samaan ikäänsaakka sovimme Äitin kanssa Jos on Tarvetta Saa antaa kiukuttelin Sain Vitsaa olin18Vuotias kun olin Äitin Sylissä Pelkissä rintsikoissa ottamassa vitsaa,remmiä.
Sain Vitsaa Kotiintulo ajoista Kalja ,tupakanpoltto Tämätyttökiikkui Äitin reisllä vielä19Vuotiaana pylly vitsottiin punaiseksi itse hain aika usein vitsan Äitini oli saanut itse 20vuotiaana ei tullut Traumoja pikkupiiskauksista
 

Yhteistyössä