Kuinka vanhalta Jenni Haukio mielestänne näyttää?

Hän on siis syntynyt vuonna 1977. Minusta hänelle on tainnut käydä se tyypillinen juttu, että kun puoliso on reilusti vanhempi niin alkaa itsekin näyttää paljon ikäistään vanhemmalta. Monella ison ikäeron pariskunnalla olen huomannut samaa.
 
"vieras"
-77 syntynyt, kyllähän toi nyt naamansa puolesta ihan ikäiseltään näyttää. Tietysti tätimäinen, hänen kasvon muotoonsa sopimaton kampaus ja huono meikki tekevät vähän lässähtäneen vaikutelman.
 
"vieras"
Turhan kuohkea kampaus on varmaan se suurin ongelma, sillä onhan Haukiolla kaunis iho, nätit kasvot ja sopusuhtainen vartalo. Puolipitkät tai sitten vaihtoehtoisesti aivan lyhyt tukka saattaisi sopia paremmin. Jos ajatellaan Carla Brunia, niin ihan pitkällä suoralla tukallakin voi olla kaunis ja tyylikäs.
 
hellsbells
Tyyli on aika tätimäinen mutta sen nyt ymmärtää tossa 'asemassa',
kasvoja se ei kuitenkaan saa näyttämään mitenkään vanhalta. Jenni on kaunis ja raikas ilmestys, luulisin n. 30-vuotiaaksi.
 
"Meira"
Miettikää miten itse pukeutuisitte presidentin vaimona? Ette ehkä kovinkaan nuorekkaasti?
Ja katsokaa noita kauniita nuoren naisen kasvoja. 25 v?
Olen kerran nähnyt Jennin luonnossa ja hän huokuaa tyylikästä eleganssia todellakin eri tavalla kuon perus-kateellinen-kaksplus-äiti.
 

Yhteistyössä