Kuinka vanhalle voi antaa linssejä?

kaalimaan vartija

Aktiivinen jäsen
24.02.2008
7 518
3
38
Oliko noissa linsseissä jotain ikä suositusta milloin niitä voi antaa? Kuten esim herneet ja pinaatti n. vuoden ikäiselle. Soijaahan taas saa antaa jo puolivuotiaalle.
Meillä tyttö on pian 6kk ja menen kyllä pian neuvolaankin joten voin tarkistaa asian sieltä. Asia alkoi vaan niin vaivaamaan ja mielessä pyörimään että ajattelin "koputella heikkoa jäätä" jos vaikka joku tietäisi / muistaisi.... Itse olen unohtanut melkein kaiken vauvojen hoidosta ja ruokailuista viidessä vuodessa. :ashamed:

Mä en tiennyt että soijaa saa jo puolivuotiaalle antaa! Hyvä tietää tuokin, olen pihdannut vähän soijaruuissa pojan kanssa kun en ole ollut ihan varma. Linssejä olen n.10kk alkaen anatanut mutta luulisin että 8kk saa antaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Mä en tiennyt että soijaa saa jo puolivuotiaalle antaa! Hyvä tietää tuokin, olen pihdannut vähän soijaruuissa pojan kanssa kun en ole ollut ihan varma. Linssejä olen n.10kk alkaen anatanut mutta luulisin että 8kk saa antaa.

Älä nyt mua usko noissa vauvojen ruoka jutuissa!! Tosiaan, melkein kaiken olen unohtanut... Taidan tosiaan tarkistella näitä ruoka juttuja neuvolassa. Pitää varmaan pyytää A4 :ashamed: Muutenkin olisin tarvinnut jonkun järeän vauvan-hoito-ohjekirjan synnytyslaitokselta mukaan :whistle:

Yhteistyössä