Taitaa olla aika hyvin kasvunvaraaAlkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:meidän 4 vuotias juuri siirtymässä eli käyttää nyt 122/128, riippuen vähän. Tyttö täyttää keväällä 5.
No minä jo ajattelin että onko joki hullusti , mutta olihan muillakin pitkiä lapsia =)Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:esikoinen tais olla 4-5v.
kakkonen käyttää vielä 116cm ja täyttää kesällä 6v.
Ei ole, tytölle juuri sopivia, on todella pitkä tyttö, kyllä kun eskareita katselin niin osa oli jopa pienempiä. Ihmiset on erikokosia. Vanhemmat olemme kumpikin pitkiä.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Taitaa olla aika hyvin kasvunvaraaAlkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:meidän 4 vuotias juuri siirtymässä eli käyttää nyt 122/128, riippuen vähän. Tyttö täyttää keväällä 5.
juu. ei oo mun geeneillä ainakaan sitä pituutta kasvattanu.Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:No minä jo ajattelin että onko joki hullusti , mutta olihan muillakin pitkiä lapsia =)Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:esikoinen tais olla 4-5v.
sehän saa siut pian kiinniAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:juu. ei oo mun geeneillä ainakaan sitä pituutta kasvattanu.Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:No minä jo ajattelin että onko joki hullusti , mutta olihan muillakin pitkiä lapsia =)Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:esikoinen tais olla 4-5v.
esikoinen nyt 6v ja pituutta 130+cm. ite olen 155cm.