S sunflower20 harmaana Vieras 04.03.2011 #2 Mä laitan foliota ainakin niiiden päälle. Sieltä takaseinästä löytyy kulmaa ja koloa mihin sen folion saa taiteltua hyvin.
Mä laitan foliota ainakin niiiden päälle. Sieltä takaseinästä löytyy kulmaa ja koloa mihin sen folion saa taiteltua hyvin.
Markiisi musculocutaneus Aktiivinen jäsen 20.05.2007 16 458 1 38 tampere 04.03.2011 #3 levee maalarinteippi
V "vieras" Vieras 04.03.2011 #5 meillä on kiertoilmauuni.. eli siinä on takana sellanen iso ilmanvaihto juttu, sekä täytyy kokonaan peittää? ja mitäs kun mun pitäs ruokaa alkaa laittaa hellalla tosin niin meneekö ne myrkyt nyt uuniisa huonoks??
meillä on kiertoilmauuni.. eli siinä on takana sellanen iso ilmanvaihto juttu, sekä täytyy kokonaan peittää? ja mitäs kun mun pitäs ruokaa alkaa laittaa hellalla tosin niin meneekö ne myrkyt nyt uuniisa huonoks??
S siivoilija Vieras 04.03.2011 #6 Ne pitää peittää, jotta ne suihkutettavat uuninpesuaineet eivät mene niihin reikiin. Pesuaineen ohjeissakin sanotaan, ettei ilma-aukkoihin saa suihkuttaa.
Ne pitää peittää, jotta ne suihkutettavat uuninpesuaineet eivät mene niihin reikiin. Pesuaineen ohjeissakin sanotaan, ettei ilma-aukkoihin saa suihkuttaa.