Kuinka usein "viihteellä"?

Kuinka usein käyt viihteellä kaveriporukalla/puolison kanssa? Entä kuinka usein miehesi lähtee kavereineen baariin?

Meillä on ainaista erimielisyyttä tuosta baarissakäymisestä. Itselleni riittää mainiosti kerran pari kuussa, jos sitäkään. Ja nekin kerrat ihan rauhallisesti ottaen, tuota alkoholia kun en juurikaan käytä. Puolisolla sen sijaan joka viikko "hinku" ulos kaveriporukalla. Väittää, että normaalia, "kyllä muutkin käyvät ilman että vaimo valittaa jne " Eli mua kiinnostaisi, kuinka usein muiden miehet käyvät, ja onko teillä siihen sanomista? Olenko yksin ongelmani kera? Mukavaa päivää kaikille:flower:
 
mia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2005 klo 13:01 GUEST kirjoitti:
Kuinka usein käyt viihteellä kaveriporukalla/puolison kanssa? Entä kuinka usein miehesi lähtee kavereineen baariin?

Meillä on ainaista erimielisyyttä tuosta baarissakäymisestä. Itselleni riittää mainiosti kerran pari kuussa, jos sitäkään. Ja nekin kerrat ihan rauhallisesti ottaen, tuota alkoholia kun en juurikaan käytä. Puolisolla sen sijaan joka viikko "hinku" ulos kaveriporukalla. Väittää, että normaalia, "kyllä muutkin käyvät ilman että vaimo valittaa jne " Eli mua kiinnostaisi, kuinka usein muiden miehet käyvät, ja onko teillä siihen sanomista? Olenko yksin ongelmani kera? Mukavaa päivää kaikille:flower:
[/qsama tääl1uote]sama tääl!mulle riittää kerta kuukaudes..välil ei sitäkää...mies lähtee joka ainut v.loppu...ei pysty ees aatella et ois joskus viikon selvipäin...ja sit on aina vedettävä lärvit...en ees ymmärrä miten se jaksaa...mulle tulis kyl huono omatunto jos joka v.loppu kävisin ku tuppaa tulla morkkikset niistäki kerroist ku käyn....olisin kyl paljo onnellisempi jos mies vähentäis juomist...mut on sanonu et ei juoppoo voi muuttaa ja et mitäs otit semmosen miehen ja älä mäkätä...arg..toivoisin pientä rajaa
 
meillä on toisin päin... mä haluisin käydä enemmänkin kun 2 kertaa vuodessa mut en uskalla kun tietää mikä riita siitä syntyy...:(
ja ukko ois vaan kotona päivästä toiseen...
mutta mähän oonkin meidän perheen mies! :p
 
meillä mies on käyny kolme kertaa lapsen syntymän jälkeen niinkuin minäkin ja yksi niistä kerroista on ollut niin että ollaan oltu yhessä matkassa eli ei kovinkaan usein ole baarissa hyppäämässä..ei edes halua on paljon mielummin vaavin kaa kotona vaavi nyt kohta 6kk. Itse en tuollaista jaksaisi katella vaikka kuinka rakastaisin..sellaisesta perheestä kun olen missä isä joi erittäin paljon eipä ole sitä kiva katsella voimia sinulle :hug:
 
meillä ei ole kummallakaan hinkua baarielämään... pari kertaa ollaan yhdessä käyty syömässä ja leffassa... muutoin kyllä tulee kinaa ajan käytöstä, oma aika kun on kummallakin kortilla.
 
jee,jee..huomenna päästään viihteelle mieheni kanssa,ja yhdessä lähetään,tietenki !!!!! :) Mutta,noin muuten kyllä käydään tosi harvoin..eikä (onnex) miestäkää niin kiinnosta ravintoloissa käydä,ja sitten kun mies haluu lähtee,niin haluu mut mukaan..eli sitten lähetää joskus kaksistaa,joskus yhteisellä kaveriporukalla...tosin,ei kyll ravintolassa käydä ku ihan muutamii kertoja vuodessa,mutta kyllähän meill kuitenki useimmin niitä "vapaapäiviä/öitä on,mut silloin ollaa vaa käyty ehkä leffassa tai oltu ihan vaan kaksistaa kotona,nautittu toistemme seurasta ja nukuttu piiiitkää !!! :hug:
 
Äiti -64
Meillä käydään nykyään harvoin. Ehkä kolme kertaa vuodessa ja nykyään erikseen, koska emme ole vieneet poikaamme vielä kertaakaan hoitoon. Johtunee ehkä siitä, että isovanhenpamme
ovat melkein 80 vuotiaita eivätkä jaksa hoitaa vuoden ikäistä. Tyttö nyt menee, koska on jo 8 v.
 
ninskuliina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2005 klo 13:01 GUEST kirjoitti:
Kuinka usein käyt viihteellä kaveriporukalla/puolison kanssa? Entä kuinka usein miehesi lähtee kavereineen baariin?

Meillä on ainaista erimielisyyttä tuosta baarissakäymisestä. Itselleni riittää mainiosti kerran pari kuussa, jos sitäkään. Ja nekin kerrat ihan rauhallisesti ottaen, tuota alkoholia kun en juurikaan käytä. Puolisolla sen sijaan joka viikko "hinku" ulos kaveriporukalla. Väittää, että normaalia, "kyllä muutkin käyvät ilman että vaimo valittaa jne " Eli mua kiinnostaisi, kuinka usein muiden miehet käyvät, ja onko teillä siihen sanomista? Olenko yksin ongelmani kera? Mukavaa päivää kaikille:flower:
Harvassa ovat kyllä kerrat, jolloin äityli pääsee bilettään. Mieheni kaverit ovat järkiään kaikki sinkkuja ja on pari, joilla lapsia, mutta menevät tasan joka viikonloppu siitä huolimatta. tietenkin aloitellaan jo varhain ja ollaan tappiin saakka. Mieheni hinkuaa perässä; onneksi sillä on nyt töitä viikonloppuisinki, nii rajottaa (vahingoniloa).. Sitä paitsi näiden sinkku ystävien juhlinta on HIEMAN vaihtelevasti villiä.. kerran hain mieheni bileistä ja siellökös oli ihana liuta n.16-vee kimmoja tupa täynnä, kaikki umpikännissä!! Siitäkös tämä muija riemastuin; äijä sai lähtee sukikana kotiin ja mielistellä mua :kieh: :kieh:
 
Mies on käynyt kavereiden kanssa 4 kertaa pojan syntymän jälkeen (1v1kk) mutta suunnilleen sama oli tahti ennen lastakin. Mä olen käynyt kerran elokuvissa kaverin kanssa. Yhdessä ollaan käyty kerran. Eli todella harvoin. Me ehdittiin ravata baareissa ja riennoissa jo ennen lasta, enää ei tarvitse.
 
Mies käynyt ehkä kolme kertaa lapsen syntymän jälkeen, minä en kertaakaan! Ei oikein kummankaan tee mieli lähteä baareihin, ollaan mieluummin lapsen kanssa kotona. Ehdittiin juosta kapakoissa ennen perheen perustamista! Ja ehditään käydä sitten, kun lapsi muuttaa kotoa pois.. saadaan sitten hyvällä omallatunnolla bailata.. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2005 klo 13:01 GUEST kirjoitti:
Kuinka usein käyt viihteellä kaveriporukalla/puolison kanssa? Entä kuinka usein miehesi lähtee kavereineen baariin?

Meillä on ainaista erimielisyyttä tuosta baarissakäymisestä. Itselleni riittää mainiosti kerran pari kuussa, jos sitäkään. Ja nekin kerrat ihan rauhallisesti ottaen, tuota alkoholia kun en juurikaan käytä. Puolisolla sen sijaan joka viikko "hinku" ulos kaveriporukalla. Väittää, että normaalia, "kyllä muutkin käyvät ilman että vaimo valittaa jne " Eli mua kiinnostaisi, kuinka usein muiden miehet käyvät, ja onko teillä siihen sanomista? Olenko yksin ongelmani kera? Mukavaa päivää kaikille:flower:
Meillä on myös noin. Kyllä minä valitan äijälle kun aina on menossa. Saan vaan vastaukseksi et ei muidenka muijat valita tai et ei hänen siskokaan valita ku äijä ravaa baareissa.
 
Heh, taidan olla jotenkin outo, koska edellisen kerran olin baarissa varmaankin omissa polttareissani pari vuotta sitten. Vauvan syötöt tietysti rajoittivat jonkin verran, mutta suurin syy on siinä, että viihdyn paaaljon paremmin kotona ystäviemme kanssa. Kokataan hyvää ruokaa ja juodaan mitä kukin haluaa ja nukkumaankin pääsee ilman tupakanhajua ja suhteellisen ajoissa. Lapset kun eivät anna aamuisin armoa, vaan ylös on noustava yhtä aikaisin joka päivä. Kymmenen vuotta sitten yön valvominen ei tuntunut missään, mutta kyllä nyt jo tuntuu... SIlmäpussit ovat viikon, ainakin :LOL: Noh, joskus tekee mieli bilettämään, mutta krapulaa en varmaan juo enä ikinä, omat rajat on tullut opittua jo kauan sitten. Minulla on enemmän hauskaa, kun on juonut vähemmän!

MIes on käynyt muutaman kerran kavereiden kanssa, mutta seuraavana aamuna (taas kerran) todennut, ettei tuo valvominen taida olla enään hänenkään heiniä.
 
itse käyn kerran pari kuussa, mies vähän harvemmin. Harvoin lähdetään yhdessä mihkään, koska meidän käsitys hauskanpidosta on niin erilainen. Mies tykkää turista kavareiden kanssa nurkkapöydässä ja mä taas hillun tanssilattialla.
 

Yhteistyössä