kuinka usein teen miehet harrastaa/tapaa kavereitaan työn ohella

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
ku meen mies ei oikestaan koskaan.. 1kerran kuukaudessa pari tuntia laittaa autoa ym.. mut tuntuu et se haluis nähdä kavereitaan useammin.. ja luulee et mä suutun jos se lähtee..ja myönnetään oon mä pari kertaa sille valittanutkin..miksoon tällänen haluun omia..varmaan siks ei ole omia kavereita täällä lainkaan
mitä noille asioille voisi tehdä?

Lopeta valittaminen, ap, sillä tavalla miehesi rohkaistuu lähtemään.
Minulle on selvää, että töiden jälkeen painun suoraan kotiin ja pysyn siellä. Lasten kanssa vietetty aika kuitenkin on sitä parasta aikaa. Vähän omaa aikaa saan kun muu perhe lähtee isovanhempien matkaan jonnekin. Muutamana viikonloppuna vuodessa olen myös reissussa.

Zoe-F
Mun mies laittelee autoja tutuilleen, ja joskus vähän tuntemattomillekkin, maksusta, riippuu miten aikaa, välillä ei yhtään tai välillä paljonkin.
Mutta en mä laske sitä kavereiden kanssa oloksi, kun aika harvoin sillä on ketään apuna, jos mua ei lasketa.

Naapurin ukko, miehen hyvä ystävä, käy meillä tai mies käy hänen luona, pelailemassa pleikkaa ja juoruilemassa pari kertaa viikossa.
Käy joskus muidenkin kanssa kahvilla, tai kutsuu meille kahville.

Saimaannorppa
Mies urheilee monta kertaa viikossa, mutta niin, ettei se ole liikaa pois perheeltä. Lenkillä näkee kavereitaan joskus, muuten tapaa niitä aika vähän. Muutaman kerran vuodessa käy viettämässä viikonlopun mökillä tms. kavereidensa kanssa.

LepikonHeta
Liian harvoin, tosin liian vähän sillä mielestäni onkaan mitään muuta. Autonlaittoa "ainoastaan harrastaa" ja siinäkin monesti pinna tiukilla. Sais tehdä jotain jossa tuulettais ajatuksiaan mut ei, lukee vaan Päätaloa tai "autoharrastaa".

Gluteus maximus
ei koskaan :/ Työkavereiden kanssa on päivittäin tekemisissä ja kerran vuodessa käy noide painonnostajien kanssa jossain illanvietoissa. Mies on työ-ja koti-ihminen. Naapurin kanssa käy välillä jossain.

vieras
Mun mies on kaikki arki illat töiden jälkeen ja viikonloput kotona meidän kanssa. Sillä ei ole mitään omia harrastuksia. Yhden kerran noin 6 viikon välein käy jossain lätkämatsissa tai konsertissa.

Yhteistyössä