Kuinka usein seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijaaa

Vieras
Eli, kuinka usein teillä on parisuhteessa seksiä? Onko sitä myös keskellä viikkoa, etenkin jos on lapsia, etenkin pienempiä lapsia. Eli sitä voi harrastaa oikeastaan vasta sitten kun ne lapset nukkuu. Kunhan mietin, miten muilla tämä menee. Meillä kun ei ole kuin viikonloppuisin, minulle kyllä kelpaisi useamminkin.

Ihan riippuu. Raskaus aikaan ei ollu yhtään ku mies pelkäsi että osuu vauvaa päähän :D
Synnytyksen jälkeen en tietty itse voinu kuukausiin. Poika ku oli pieni ei oikeastaan edes huvittanu. Nyt pojan ollessa se viisi niin meillä on melkein päivittäin. Saatetaan suihkussakin ku poika pelaa tai katsoo ohjelmia niin eipä se sinne tule.

n. 5-7 kertaa viikossa, meillä on taapero. Yleensä iltaisin, kun lapsi nuukkuu ja viikonloppuna keskellä päivääkin jos lapsi leikkii itsekseen tai nukkuu.

Jestas miten aktiivista porukkaa. :D Meillä n. kerran viikossa, lapset leikki-ikäisiä. Enempään ei tällä hetkellä pysty, koska illalla ei enää jaksa. Ollaan kuitenkin molemmat tyytyväisiä.

Jestas miten aktiivista porukkaa. :D Meillä n. kerran viikossa, lapset leikki-ikäisiä. Enempään ei tällä hetkellä pysty, koska illalla ei enää jaksa. Ollaan kuitenkin molemmat tyytyväisiä.
Eikös tuo viimeinen lause kuitenkin ole tärkein?
Meilläkin tarpeet ja halut kohtaavat, ja olemme tyytyväisiä. 4 päivää välissä on jo liikaa.

Eli aika monella on myös viikolla sitä seksiä. Meilläkin oli ennen lapsia, kun pystyi harrastamaan mihin aikaan vaan. Mut nyt kun on kaksi pientä lasta, niin ei voi, muuta kuin heidän nukkuessa. Tosin ei sitä seksiä ole ollut yhtään enempää, vaikka mies olisi useamman viikon lomalla kotona. Minulle tosiaan kelpaisi useamminkin, mutta en vaan tiedä mitä enää voisin tehdä. On puhuttu vaikka kuin monta kertaa, mutta mitään järkevää syytä ei ole mies sanonut. Ja ei ole siitä kiinni, että olisin levinnyt tms. Ihan samoissa mitoissa kuin ennen lapsia. Ja minusta seksi tuntuu paremmalta nykyään, mitä oli ennen lapsia. Tai sit se on vaan sitä, kun harvemmin saa niin tuntuu paremmalta... Toki on aikoja kun itsellekin riittää tuo kerta viikkoon.

Tosi harvoin, mies suostui juuri ja juuri kerran kuussa. Nyt ei edes sitä. Koki että ongelma on mun pään sisällä, ei ole hänen ongelmansa jos häntä ei huvita vaan mu on vain kestettävä. Tunsin oloni iljettäväksi ja irstaaksi kun kehtasin haluta seksiä oman mieheni kanssa. Enää ei asiasta tarvitse syyllistyä, kun mies muutti niin ei minuakaandnää haluta kun tiedän ettei tämä minua rakasta.

No pienet lapset nyt voi laittaa nukkumaan tai menevät aikaisin, mutta tuo teini valvoo nyt kesälomalla niin tosi myöhään, että hankalaa on mikään parisuhdeaika tai seksi.....äskenkin teini meni vasta suihkuun ja viipyy siellä nyt tunnin!! miehen kanssa sille jo huudeltiin pitkin iltaa.....tuo tyttö on tosi kunnollinen ja kiltti, tosi hyvä koulussa jne...että kivahan se on hänenkin valvoa lomalla tietty....mutta joo, eli nyt kesällä kai sitten on tosi vähän seksiä....meillä on kyllä iso talokin, mutta tytöllehän voi tulla asiaa yhtäkkiä...

Pyrin siihen että olis kerran viikossa. Vaikka aina ei jaksa ja kiinnosta kun meillä on myös pieni vauva ja uhmaikäinen... Ennen lapsia tahti oli myös n. kerran viikossa tai kahdessa. Tai harvemmin. Mutta kerta viikkoon kai olis molemmille se "ihanteellinen" määrä.

Ei sillä väliä onko viikko vai viikonloppu, sitten vaan kun saa pienokaiset ensin unille omiin sänkyihinsä... niin ettei itse nukahdeta ensin :D

No pienet lapset nyt voi laittaa nukkumaan tai menevät aikaisin, mutta tuo teini valvoo nyt kesälomalla niin tosi myöhään, että hankalaa on mikään parisuhdeaika tai seksi.....äskenkin teini meni vasta suihkuun ja viipyy siellä nyt tunnin!! miehen kanssa sille jo huudeltiin pitkin iltaa.....tuo tyttö on tosi kunnollinen ja kiltti, tosi hyvä koulussa jne...että kivahan se on hänenkin valvoa lomalla tietty....mutta joo, eli nyt kesällä kai sitten on tosi vähän seksiä....meillä on kyllä iso talokin, mutta tytöllehän voi tulla asiaa yhtäkkiä...
No, jos se teini on suihkussa yli tunnin, niin teillähän on aikaa vaikka nyt siihen seksiin.

Ei meillä ratkaisevaa ole onko arki vai viikonloppu, mutta seksiä on harvoin, noin kerran kuussa. Ja se on ok, mulle kelpaisi useamminkin mutta olen tottunut. Ollaan molemmat väsyneitä ja mies varsinkin rytmiltään sellainen ettei klo 21 jälkeen enää ole energiaa mihinkään. Lapset 4v ja 1,5v.

1x viikkoon. Liian vähän mun mielestä ja täytyy ruveta tekemään asialle jotain. Normaalisti meillä on ollut jo vuosia seksiä ~3x vko, mutta kevät oli aika stressaavaa aikaa meillä ja sinä aikana väheni, nyt onneksi tilanne helpottanut.
Ei ole mitään väliä onko keskellä viikkoa vai viikonloppu, harrastetaan seksiä silloin kun haluttaa, paitsi viikonloppuaamuisin ei, jos lapsi on kotona.

Parin viikon välein noin. Nyt on kolme viikkoa viimekerrasta. Johtuu kyllä ihan minusta. Mies haluaisi pari kertaa viikossa mutta en vain jaksa enää kun siihen on sitten illalla aikaa. Mies kyllä on jo lopettanut yrittämisen ja sanoi vuosi sitten ettei jaksa enää edes yrittää kun aina tulee torjutuksi. No nyt se on minun hommaa tehdä aloite ja kerrat sen kuin harvenee. Olen jo tainnut tuhota miehen seksuaalisuuden. Ei sitäkään enää kiinnosta touhuta vaikka ehdottaisinkin.

Joka toinen päivä suunnilleen. Iltaisin, kun lapset nukkuu. Noi ei herää kyllä mihinkään :) Ei kyllä pidetä mökää, ja on monta huonetta välissä, mutta kotona on aina saanut elää vaikka lapset on talossa.

Tai kun ne nukkuu päiväunia..

Kyllä sitä aikaa on.

Ihme, kun kaikki täällä haluaa seksiä vähintään kerran viikossa. Itse en ole halunnut oikeastaan enää vuosiin. Elämä helpottui kun tuli ero, ei tarvitse enää harrastaa seksiä miehenkään mieliksi. Ei varmaan kannata enää uutta parisuhdetta ajatellakaan... Kyllähän se alkuhuumassa kivaa on ja soolonakin harrastan, mutta että oikeasti haluaisi seksiä miehen kanssa vielä pitkässä parisuhteessa... Vaikea kuvitella.

Ihme, kun kaikki täällä haluaa seksiä vähintään kerran viikossa. Itse en ole halunnut oikeastaan enää vuosiin. Elämä helpottui kun tuli ero, ei tarvitse enää harrastaa seksiä miehenkään mieliksi. Ei varmaan kannata enää uutta parisuhdetta ajatellakaan... Kyllähän se alkuhuumassa kivaa on ja soolonakin harrastan, mutta että oikeasti haluaisi seksiä miehen kanssa vielä pitkässä parisuhteessa... Vaikea kuvitella.

Sitten sitä taas haluaa pitkässäkin parisuhteessa kun saa oikein sopivan ja luotettavan kumppanin.

2-4krt viikossa nyt kun on erittäin raskas ja rasittava elämäntilanne. Molemmat ovat töiden jälkeen aivan nääntyneitä, mutta silti löytyy aikaa seksille ja kotikin tulee hoidettua silti ja yöunta saa riittävästi. Emmekä harrasta mitään 30min pikaisia IKINÄ.

Yhteistyössä