Kuinka usein pesette potan pesuaineella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysytääs vielä: millä pesette? Ihan WC-pesuaineillako, kun musta ne on liian stydejä lapsen pepulle. Mä pesen Fairylla...ehkä kerran viikossa (mutta huuhdon siis aina kovalla paineella käsisuihkullakäytön jälkeen).

Alkuperäinen kirjoittaja Fairy vs MrMuscle?:
Kysytääs vielä: millä pesette? Ihan WC-pesuaineillako, kun musta ne on liian stydejä lapsen pepulle. Mä pesen Fairylla...ehkä kerran viikossa (mutta huuhdon siis aina kovalla paineella käsisuihkullakäytön jälkeen).

mä pesen sellasella yleiseen pesuun tarkoitetulla laimennetulla suihkutettavalla tolulla. ja tietty huuhtelen sen jälkeen.eihän siihen jää sitten pesuainetta.

muoks ja siis huuhtelen vedellä pissan jälkeen..

Mä pesen ihan wc-puhdistusaineella, mutta huuhtelen tosi, tosi hyvin ja paineella. Kerran päivässä me siis pestään potta. Ja mietimme vain, onko se usein vai harvoin. Mutta kai se on keskiverto siis. Ja kakkaa ei vielä pottaan ole tullut (just aloitimme pottailun ).

Meillä pestää kunnolla joka käyttökerran jälkeen ja sitten 1 viikko pestään taskilla (desifoiva). Jos on vatsatauti se desifioidaan joka kerta käytön jälkeen. Samoin desifioidaan kaikki muukin wc:ssä jos on työ örkkitauti.

Yhteistyössä