TAI teet aloituksia jotka vaan anoppi näkee ja saa kommentoida ihan yksinään.Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Blokkaat siltä aluksi joka toisen päivityksen, sitten pikkuhiljaa enemmän ja enemmän, se luulee että sä vähennät kirjoitteluasi sinne...Alkuperäinen kirjoittaja v:Se on muuten ihan fiksu, ja alkaa kyllä ihmetellä jos ei enää näe päivityksiäni.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Blokkaa se kotka niin, ettei näe sun aloituksia mutta silti se säilyy sen kaverina siellä. Ei osaa epäillä mitään.Alkuperäinen kirjoittaja v:Pari kertaa viikossa. Ennen päivitin useammin, mutta en enää jaksa, kun anoppi alkaa heti kommentoida jotain, usein aika idioottia. Enää kaveritkaan ei viitsi kommentoida, kun anoppi kommentoi heidänkin juttujaan
Hei tämähän on loistava idea! Blokkaan sen muista aloituksista, ja teen sille ihan omat. Voi kiitos päivän pelastuksesta!Alkuperäinen kirjoittaja ev:TAI teet aloituksia jotka vaan anoppi näkee ja saa kommentoida ihan yksinään.Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Blokkaat siltä aluksi joka toisen päivityksen, sitten pikkuhiljaa enemmän ja enemmän, se luulee että sä vähennät kirjoitteluasi sinne...Alkuperäinen kirjoittaja v:Se on muuten ihan fiksu, ja alkaa kyllä ihmetellä jos ei enää näe päivityksiäni.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Blokkaa se kotka niin, ettei näe sun aloituksia mutta silti se säilyy sen kaverina siellä. Ei osaa epäillä mitään.Alkuperäinen kirjoittaja v:Pari kertaa viikossa. Ennen päivitin useammin, mutta en enää jaksa, kun anoppi alkaa heti kommentoida jotain, usein aika idioottia. Enää kaveritkaan ei viitsi kommentoida, kun anoppi kommentoi heidänkin juttujaan
No, kyllä mä pari kertaa viikossa päivitän. Yleensä ne on tyyliin "Kiitokset ihanista juhlista", tai jos oon touhunnut jotain tai pieni on tehnyt jotain ihan ihmeellistä (kuten vetänyt napansa täyteen mansikoita...1 vuotias siis) ja hauskaa...ihan tommosia arkijuttuja. Mitään henkilökohtasia en päivitä koska lukijoita on useampi sata.Alkuperäinen kirjoittaja ::Mulla vähän liian usein, tykkään kirjoittaa jotain ihan pikkujuttuja, joista olen tehnyt omia havaintoja. Tai jotain arjessa tapahtuneita kummallisuuksia.. huumoria paljon. Joskus vähän hehkuttamistakin
Mulle tulee paljon "tykkää" - kommentteja lähes aina ja statuksieni alle virittyy usein pitkiäkin humoristisia keskusteluja..
Nyt jotenkin ahistaa kun olen niin paljno sinne kirjoittanut vaikkakin en mitään ihmeellistä paljastanut elämästäni. Mistä tää kummallinen morkkis nyt saapui..
Päätin, etten nyt viikkoon päivitä. Saa nähdä tuleeko vierotusoireita.
Näin mäkin. Joskus tulee laitettua jotain parikin kertaa päivässä, mutta tavallisesti en päivitä edes päivittäin.Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:niin usein kun tarve vaatii voi olla päiviä,että en laita mitään..sitten välillä parikin kertaa päivässä..ja ihan laidasta laitaan laitan,yleensä kuvastaa mun sen hetkisiä fiiliksiä tai tekemisiä