pohtija
Itse olen pari vuotta sitten käynyt ja nyt tuli kutsu joukkoseulontaan...pitäisikö jo mennä? Aina ollut puhdas tulos.
Totta kai kannattaa mennä. Itse kävin joulukuussa, kierukan laittoa varten. Edellisestä kolmisen vuotta aikaa. Pieni vaiva mahdolliseen hyötyyn nähden.Alkuperäinen kirjoittaja pohtija:Itse olen pari vuotta sitten käynyt ja nyt tuli kutsu joukkoseulontaan...pitäisikö jo mennä? Aina ollut puhdas tulos.
Tottakai pitää mennä. Ei niitä seulontoja hyvikseen järjestetä. Kallista kunnalle ja sitten se vasta kallista onkin, kun pitää hoitaa pitkälle edennyttä muutosta. Käyttäkää ihmeessä ilmaiset tutkimukset hyväksi!Alkuperäinen kirjoittaja pohtija:Itse olen pari vuotta sitten käynyt ja nyt tuli kutsu joukkoseulontaan...pitäisikö jo mennä? Aina ollut puhdas tulos.
Mutta on ne seulonnatkin vaan viiden vuoden välein eikä useammin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tottakai pitää mennä. Ei niitä seulontoja hyvikseen järjestetä. Kallista kunnalle ja sitten se vasta kallista onkin, kun pitää hoitaa pitkälle edennyttä muutosta. Käyttäkää ihmeessä ilmaiset tutkimukset hyväksi!Alkuperäinen kirjoittaja pohtija:Itse olen pari vuotta sitten käynyt ja nyt tuli kutsu joukkoseulontaan...pitäisikö jo mennä? Aina ollut puhdas tulos.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel