Kuinka usein imuroitte?

• Viestiketjun aloittaja Kyselijä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
Te, jotka imoroitte joka päivä, niin kävelläänkö teillä kengät jalassa sisällä vai onko teillä poikkeuksellisen pölyistä? Ja mikä sen poikkeuksellisen pölyn aiheuttaa? Meillä imuroidaan kerran viikossa ja silti usein kuulen sukulaisilta ihmettelyjä, kuinka meillä on "aina" siistiä. Ei meillä ainakaan tulis mitään roskaa imuriin, jos eilen olis imuroitu ja tänään imuroitais uudelleen :whistle: Vähänkö olis hölmöläisen hommaa...
Eteisen tosin imuroin päivittäin.
Ai, mut jollain taitaa olla eläimiä, joiden takia imuroitava usein!
1-2 kertaa päivässä. Ei eläimiä, mutta monta lasta ja niiden kavereita ;). Meillä menee aina imuriin eteisestä hiekkaa ja keittiöstä ja muualta murusia, vaikka periaatteessa kaikki syö pöydän ääressä.

Armiliina
Kyllä minä joudun imuroimaan lähes päivittäin, toisinaan pari kertaa päivässä. Mutta en yleensä sit imuroi koko kämppää kerralla...

2 lasta saa kummasti kannettua hiekkaa sisälle, vaikka asutaan kerrostalossa 5.keroksessa....

Niin ja onha meillä tosiaan tuo raksakin, sieltäkin kiitettävästi kantautuu hiekkaa ja muuta kivaa lattioille. Enkä imuroi siksi, että lattia näyttää likaiselta, vaan siksi kun ne hiekan- ynnä leivänmurut TUNTUU niin inhottavilta paljaaseen jalkaan... :D

pauttiarallaa 3-4 kertaa viikossa.
Ja ihan siksi,kun mula on sellanen omituinen fiksaatio,että inhoon sitä,että jos kävelee paljain varpain kotona,ja tuntuu hiekkaa jossain..*arrgh*
Ja kun sitä hiekkaa TULEE näin vuosin lasten vaatteissa aika kivoja määriä.Huushollissa päivittäin 4 hoitolasta,2 omaa,ja omien kaverit päälle! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lemon Lime:
joka päivä =)
M
Nyt on pakko kysyä,että miksi ihmees teillä ja muualla pitää imuroida joka päivä?Minkä kokonen kotio teillä on?

Ite imuroin koko kämpän kerran viikossa,ennen kolmatta tenavaa kyllä 2 kertaa.Mutta siis miks niin helvetin usein täytyy imuroida?

Mun päähäni ei vieläkään mene, että jos keittiössä on leivänmurusia ja eteisessä on hiekkaa, niin tarviiko hitsi vie kuitenkin imuroida joka päivä koko kämppä? Mulla menee yli tunti meidän talon imuroimisessa, niin en tosiaan viitsi tehdä sitä joka päivä!

Kyllä minäkin päivittäin siivoan keittiön pöydän alta ja eteisestä, mut mä käsitin, että tässä tarkoitettiin koko asunnon/talon imuroimista.

Yhteistyössä