kuinka usein harrastitte seksiä tärppäyskierroksella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tärppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei tärppiä

Vieras
kuinka usein harrastitte seksiä tärppäyskierroksella? ja onko sillä väliä käykö pesulla heti seksin jälkeen entä asennolla?

meillä yritetty jo 9kk ja ei vieläkään tärpännyt. 34 v ollaan molemmat.

Kun olen raskaaksi halunnut, olen seurannut valkovuotoa ja ovulaatioliman bongattuani on seksiä harrastettu useamman päivän ajan joka päivä. Raskaaksi olen tullut joka kerta, kun ovisliman olen huomannut.

E: Lisään vielä, että asennot ovat olleet milloin mitäkin ja usein olen nukahtanut heti seksin jälkeen, pesulla olen käynyt vasta aamulla :)

Viimeksi muokattu:
Ei sen useammin kuin normaalistikaan eli pari kolme kertaa/kk. Meillä on tärpännyt aina heti. Ja kyllä ihan normisti oon pesulla käyny touhuilujen jälkeen, kyllä ne siittiöt perille pääse jos on päästäkseen ilman erikoisasentoja tai pesemättömyttä...

Vain kerran, heti kun ovistesti oli näyttänyt plussaa. Aika pian kävin suihkussa.

Suosittelen Clearbluen digitaalista ovistestiä ja gynellä käyntiä, jotta voi selvittää ettei estettä raskautumiselle ole.

No, ei auttanu mikään ja lasta ei kuulunu. Sitten koitti se yksi ja ainoa kerta kuukaudessa kun napsahti. Menin varmaan samantien pesulle jne. Ei mulla olli hajua kierron vaiheesta paitsi se että menkat ei olleet päällä. Aikatuurilla kyllä sattu kohilleen.

Ekalla kerralla varmaan pari kertaa ovulaation aikoihin, mä käytin ovistestejä silloin. Meni silti useampi kuukausi ennen kuin tulin raskaaksi. Tokalla kerralla tunnistin itse niin selkeästi oviksen että muuta mahdollisuutta ei oikeastaan ollut kuin tulla heti raskaaksi.

Oisko ollu 3-5 kertaa, eipä tuota muista. Ke-iltana oli seksiä, ovis oli todennäköisesti lauantaina, ja sunnuntaina oli seksiä myös.
Jännä silleen, ku oli niin kauan yrittäny, ni sit tärppää sillon kun seksiä noin huonosti ovikseen nähden. :)

Joka- tai joka toinen päivä koko kierron ajan (koska en ollut yhtään varma ovuloinnista...ja eipä tuo nyt niin kamalaa ollut :D). Seksin jälkeen ainakin vartiksi, mielellään pidemmäksi aikaa makaamaan niin, ettei tavara tule heti ulos.
Monen mielestä moinen ihan puppua, mutta meillä toiminut joka kerta (ja mulla anatomia tosiaan sellainen, että kaikki hulahtaa kerralla sängylle jos nousen).

Meillä oli ollut seksiä kerran päivässä aina ovulaation tietämillä. Eikä tärpännyt. Tärppikierrolla oli vähän villimpi viikonloppu, useita kertoja muutaman päivän aikana ja kaikki mahdolliset asennot käyty läpi :D Ja kävin sekä pesulla seksin jälkeen että en käynyt :D Ja alkoholia oli otettu hyvin reilusti. Ja siitä viikonlopusta muksu sai sitten alkunsa :)

Yhteistyössä