kuinka usein haluatte

Miä
Kukkaan ei ymmärrä miua kun miä pidän mikromunasta. Viimeksi sain ryöpyn täällä niskaani kun olen niin laiska etten munaa jaksa paistaa, snif :'( Mikromuna on parasta mutta kaikki muna kelpaa. Usein ei voi munaa ottaa, siihen kyllästyy äkkiä :xmas:

Siis mä rakastan etenkin keitettyä kananmunaa ja leivän päälle siivutettuna. Useamman kerran viikossa, koska mulla kolesteroli superalhainen niin ei hätää enkä oikeastaan juuri muusta saakaan kovaa rasvaa. En syö juurikaan lihaa/leikkeleitä. Tänä aamuna viimeksi paistettu muna ja perjantaina lounaaksi söin pinaattikeittoa ja 2 keitettyä munaa.

TOdella harvoin pinaattikeiton kanssa keitettyinä tai sitten jonkun lisukkeeksi paistettuna todella tummaksi ettei ole raakaa. Viimeksi varmaan kuukausi sitten paistettuna olen kananmunaa syönyt.

Ahdistava ajatus, että ne tulevat kanan pyllystä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Kukkaan ei ymmärrä miua kun miä pidän mikromunasta. Viimeksi sain ryöpyn täällä niskaani kun olen niin laiska etten munaa jaksa paistaa, snif :'( Mikromuna on parasta mutta kaikki muna kelpaa. Usein ei voi munaa ottaa, siihen kyllästyy äkkiä :xmas:
Mikromuna on niiin nam :p mä tein pentuna sitä vaikka kuinka usein :D
Pitäiskö mennä "kokkaamaan" mikromuna :D

*muoks* mut en siis kovin usein. Viimeksi eilen :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
TOdella harvoin pinaattikeiton kanssa keitettyinä tai sitten jonkun lisukkeeksi paistettuna todella tummaksi ettei ole raakaa. Viimeksi varmaan kuukausi sitten paistettuna olen kananmunaa syönyt.

Ahdistava ajatus, että ne tulevat kanan pyllystä :D
niin mutta niissä on kuori :D ennemmin minä syön munan kuin kieltä joka on ollut toisen suussa :x :kieh:

IhanaValo
Juu,kyllähän munaa pitää aina saada :p Sekä keitetty että paistettu kelpaa.Pinaattikeitossa ihan must se keitetty muna..ja nykyisin tiedän jo mitä miehellä on mielessä kun se huutaa keittiöstä;haluutko munaa? :p Se on paistamassa munia iltapalalle.

Yhteistyössä