Ei ainakaan kolmea kerralla edes jaksa juuri ottaa eikä riitä pedit/petivaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Todella harvoin.
Viimeksi ollut elokuussa.
Lapsia 3.
höh...Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Ei koskaan, isovanhemmat liian vanhoja, että jaksaisivat ja muita yökylään ottajia ei ole :/
Petejä ja petivaatteitakin riittäisi.Alkuperäinen kirjoittaja totuus:Ei ainakaan kolmea kerralla edes jaksa juuri ottaa eikä riitä pedit/petivaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Todella harvoin.
Viimeksi ollut elokuussa.
Lapsia 3.
Isovanhemmilla lapsi on nykyään harvoin yökylässä, ehkä kerran 1,5 kkssa.Alkuperäinen kirjoittaja marja:ja ottavatko teillä isovanhemmat mieluusti yökylään?
No tuota, tarviiko tuon ikäistä vielä yöhoitoon kovin usein laittaakaan..Alkuperäinen kirjoittaja as:Pari kertaa, mun kaverilla. Toiset isovanhemmat asuu pohjoisessa, me etelässä, toiset taas ei kerkee... :/ Ja mun tyttö on 9kk
Ei, ei tarvii usein! Mut kyse on nyt siitä että, mulla ei ole kuin tuo kaveri, joka ottaa tytönAlkuperäinen kirjoittaja a:No tuota, tarviiko tuon ikäistä vielä yöhoitoon kovin usein laittaakaan..Alkuperäinen kirjoittaja as:Pari kertaa, mun kaverilla. Toiset isovanhemmat asuu pohjoisessa, me etelässä, toiset taas ei kerkee... :/ Ja mun tyttö on 9kk