Kuinka tyhmä oon - mies ja vauva lähti kaupungille aamulla ja jätti mut nukkumaan ja nyt mä vaan itken!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "säde"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"säde"

Vieras
Mä en tajua mikä mulla taas on. Mies oli jättänyt lapun pöydälle, jossa luki, että lähtivät vauvan kanssa kaupungille. Kaipa ne ajattelivat, että saisin nukkua, kun sain jo eilen illalla käydä naisten kanssa kaupungilla (syömässä ja parilla siiderillä). Kun huomasin tuon, kävin vain itkemään : / Siis, että eikö ne halua olla mun kanssa vai miks ne jättää mut yksin lauantaina ku kerrankin olis koko porukka kasassa. Oon vissiin vähän tyhmä.

Enkä kaipaa typeriä kommentteja, halusin vain kertoa... :(

Joo, mulla pitäs alkaa menkat näillä näppäimillä. Ovat jo myöhässä (mutta raskaustesti näytti negaa), joten eiköhän ne hanat tästä aukene piakkoin... Hohhoijaa.

[QUOTE="säde";26249392]Ainiin :O En mä muistanut koko äitienpäivää! Olisko se sittenki sitä...? Kiitos, mulla onkin ihana mies :) En tiedä, onko mulla hormonit taas sekaisin vai mikä tässä nyt taas kävi.[/QUOTE]

Ihan varmasti on sitä.
Nauti nyt kun saat levätä rauhassa, kaikille kun se ei todellakaan ole itsestäänselvyys että mies omatoimisesti ottaa itselleen ja vauvalleen kahdenkeskistä aikaa ja antaa samalla sille äidille pienen hengähdystauon.
Jos jostain pitää nyt itkeä niin itke vaikka siitä kuinka ajattelevainen mies sulla on joka ilmiselvästi rakastaa sinua. Päivähän on vasta alussa joten kerkeättehän te vielä yhdessäkin viettää aikaa.

Kiitos! Itku meni jo ohi :) Nyt nautin aamusta. On hiljasta ja aurinko kurkistaa pilven takaa :) Lisäksi vauva on ollut flunssassa koko viikon (nyt parantunut lähes), niin minä olen nukkunut huonosti koko viikon (siis herännyt hänen kanssaan, kun mies oli viikolla töissä), niin kai hän ajatteli sitäkin :)

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
Nautihan nyt! Oon tosi onnellinen sun puolesta ku sulla on noin ihana mies joka selvästi välittää. Tuli tosi hyvä mieli tästä ketjusta! :) ja ihanaa ensimmäistä äitienpäivää, mullakin on se eessä huomenna. Tosin mun mies joutuu meneen töihin huomenna :/

Voi kiitos! Miten sitä voikin ihminen olla niin tonttu, että unohtaa äitienpäivän :D Siis minä ite olin unohtanu! Tosin muistin kyllä alkuviikosta lähettää omalle äitille, mummoille ja anopille muistamiset, mutta en tajunnut ollenkaan, että se päivä on nykyään munkin päivä :)

[QUOTE="säde";26249392]Ainiin :O En mä muistanut koko äitienpäivää! Olisko se sittenki sitä...? Kiitos, mulla onkin ihana mies :) En tiedä, onko mulla hormonit taas sekaisin vai mikä tässä nyt taas kävi.[/QUOTE]
Ei ne hormonit vaan sinä olet sekaisin. Tavattiin äsken kahvilassa miehesi kanssa ;)
Netissä juteltiin ja tulin äsken tulokseen, että saat pitää ukkosi :D

tietty perheen kesken on aina hauskinta mutta uskon tämän tarkoittaneen hyvää. en tiedä mitä mun pitäis tehdä että sais samaa kohtelua ;) kyllä ton miehen saa kyljestä tökkäämällä hereille viikonloppuna jompanakumpana aamuna mutta ai että jos se ihan vapaasta tahdostaan heräis ja vetäis makkarin oven kiinni ja ite sais goijuttaa vielä muutaman lisätunnin. mee nyt ihmees takasin pehkuihin ! tai meet rauhassa suihkuun ja syöt kiireetöntä aamupalaa :)

Olet vain nainen, ei sitä tarvitse hävetä tai peitellä :) Me miehet pidämme naisten tunneoikuista siinä mielessä että ne kertovat naisen olevan nainen eikä mies.

Yhteistyössä