Kuinka todennäköisesti saan tänään pi_lua

  • Viestiketjun aloittaja Mies_89 kysyy
  • Ensimmäinen viesti
Mies_89 kysyy
No niin testataanpas palstan naisten ymmärrystä näistä asioista.

Eli oon tänään menossa oluelle kello 16 yhden mimmin kanssa. Hänellä alkaa loma, minullakin loppuviikko vapaata. Siis kunnon pikkulauantai.

Tunnen naisen (koodinimi X) vuosien takaa. Oli aikoinaan seurustellut kaverini kanssa, mutta tuo homma oli mennyt poikki. Olin sitten hänen kanssaan tekemisissä ja luonnollisesti kiinnosti muukin kuin jutustelu. No naisella ei samaa kiinnostusta sitten ollut, mutta pysyttiin kavereina. Sanoisin "ystövinä", mutta se nyt on vaan liian imelää kun mulla kumminkin taka-ajatuksia. Muutaman kerran humalassa tuli jotain lääpittyä, mutta irtaantui tilanteesta klassisella "Emmä voi"-meiningillä.

SItten rupesin seurustelemaan erään naisen kanssa. Tämän jälkeen tämä nainen X alkoi osoittaa suurempaa kiinnostusta minuun. Hommasi pikatahtia uuden poikaystävän ja sitten aina valitti millaista heillä oli. Kerran hänen poikaystävä lähti viikon reissuun kavereiden kanssa. Nainen X pyysy mua yöksi heille. Sanoin, että "Enhän mä voi kun seurustelen." Nainen siihen vaan, että "Vaan yöksi, ei haluu olla yksin."

No en mennyt. Vaikka oikeasti olin kahden vaiheilla. Vanha saamatta jäänyt suola janotti yhä. Jälkikäteen harmittaa, mitä luulette, että olisi tapahtunut jos oisin mennyt?

Edellisestä tapauksesta viisi vuotta, sitten ei ole oltu yhteydessä. Nyt sitten kyseinen nainen X otti yhteyttä Facebookissa. Jutusteltiin kaikennäköistä. Molemmat ollaan sinkkuja. Sitten hän ehdotti, että mites jos mentäis huomenna oluelle yhdessä. Baarit auki vain kuuteen, mutta nainen asuu lähellä baaria. Mitäs luulette, kuinka todennäköisesti saan tänään?
 
vierailija
Muistan neljä vuotta sitten kun ajauduin yhden naisen seuraan baarissa. Puolenyön jälkeen vonkasin ja nainen sanoi ettei voi kun seurustelee ja käyttääkin sormusta. Vastasin ettei se minua haittaa ja osaan olla hiljaa ja on kumitkin valmiina. Se päättyi siihen että poistuttiin baarista eri aikaan minun asunnolle ja lopun arvaattekin.
 
vierailija
Mä muistan nämä tarinat. Ei voi olla viittä vuotta. Eikö passilla saa olla baarissa pitempääkin?
Hmm... minäkin muistan jonkun samantapaisen tarinan. Mites se oikein menikään.... Eikös siinä ollut just yksi mies, jonka eräs nainen kutsui luokseen yöksi. Ja pohdiskeli sitten, että menisikö? Mielestäni tästä ei juu oo ihan sitä viittä vuotta...
 
MIES_89 KYSYY
Laitentaanpas sitten tulosveikkaus pystyy:

1) Pesänsaantiaika. Eli koska alkaa eka laukeamiseen johtava seksisuoritus
2) Kuinka monta kertaa laukean ko. naisen kanssa harrastamasta seksistä seuraavan 24 tunnin aikana (16 ke - 16 to)
3) Saanko kakkosta

Kerron vastaukset viimeistään huomenna illalla. Jos koko homma menee persiilleen, niin sitten tilitän aikaisemmin.
 
Isengard
Laitentaanpas sitten tulosveikkaus pystyy:

1) Pesänsaantiaika. Eli koska alkaa eka laukeamiseen johtava seksisuoritus
2) Kuinka monta kertaa laukean ko. naisen kanssa harrastamasta seksistä seuraavan 24 tunnin aikana (16 ke - 16 to)
3) Saanko kakkosta

Kerron vastaukset viimeistään huomenna illalla. Jos koko homma menee persiilleen, niin sitten tilitän aikaisemmin.
Sulla on nyt iso riski mokata homma. Etenkin jos lähdet etenemään liian nopeesti. Nyt jäitä hattuun tai jopa housuihin (omiisi). Jos yrität päästä hommiin ennen 19, niin voi olla että riski kaiken kariutumisesta kasvaa. Etene rauhassa, niin ehkä tästä tulee jotain enemmän. Tässä ennustukseni jos homma etenee sopivan rauhallisesti:

1) 21: Menette naisen luo. Kuuntelette musaa ja juotte viiniä. Älä lauo mitään idioottimaista naisen musiikkimausta. Kenties voisit hieman siihen jo tutustua, että tunnistat mahdollisesti ainakin hieman.

2) No jos 21 saat ekan kerran, niin kaipa sitten saman illan aikana tulee vielä 2 kertaa. Sitten huomenna vapaapäivänä toiset 3. Eli 3 + 3 = 6

3) Et. Älä mieti tätä. Kakkospäivänä ehkä :)
 
vierailija
Kyllä sulla pitäis olla erittäin hyvät mahdollisuudet. Jotenkin kuitenkin vaikutat sellaiselta tyypiltä, joka mokaa asioita kalkkiviivoilla. Eli koita ny panostaa. Älä juo liikaa. Älä mieti suoritusta. Parempi jäädä ilman kuin saada epäkunniakkaasti. En tiedä kuinka paljon neiti X arvostaisi tämmöistä ketjua jos saisi tietää?
 
vierailija
Laitentaanpas sitten tulosveikkaus pystyy:

1) Pesänsaantiaika. Eli koska alkaa eka laukeamiseen johtava seksisuoritus
2) Kuinka monta kertaa laukean ko. naisen kanssa harrastamasta seksistä seuraavan 24 tunnin aikana (16 ke - 16 to)
3) Saanko kakkosta

Kerron vastaukset viimeistään huomenna illalla. Jos koko homma menee persiilleen, niin sitten tilitän aikaisemmin.
1) 23:21
2) 3
3) et
 
ÄijienÄijä
1) 21:30 (Itte laittelisin kyllä jo 19, mutta vois tulla tyhjä arpakin)
2) 4 (Ite pistelis 3 + 3 )
3) Ei (Kyllä aamupäivällä. Ekan panon jälkeen yhteiseen suihkuun ja siinä sitten saippuoitu tuikkaus)
 
Muistan neljä vuotta sitten kun ajauduin yhden naisen seuraan baarissa. Puolenyön jälkeen vonkasin ja nainen sanoi ettei voi kun seurustelee ja käyttääkin sormusta. Vastasin ettei se minua haittaa ja osaan olla hiljaa ja on kumitkin valmiina. Se päättyi siihen että poistuttiin baarista eri aikaan minun asunnolle ja lopun arvaattekin.
Noo mitä siellä sun asunnolla sitte tapahtui? Sinä herrashenkilönä keitit neidolle tai rouvalle (miksi oli muuten sormus, jos vaan seukkasi??) kahveet ja sen jälkeen hän lähtikin sitte kotiinsa?
 
vierailija
No mites tässä kävi?

Itse arvaan, että sait kerran illalla, kerran yöllä, kerran aamulla ja vielä kerran päivällä. Muttet sentään kakkosta. Ja homma jatkuu...
 
MIES_89 KYSYY
No keskiviikkoilta muutti elämäni. Joten nolottaa tämmöset kirjoittelut tänne. Huumorimielellä mä ne heitin, en mä oikeesti ees ole semmonen.

Kannattaa usein meistä miehistä muistaa, että tietyt kovat jutut on ainakin osalle miestä vaan semmoista läppää mitä miesten kesken heitetään. Todellisuudessa olemme usein pehmeämpiä.
 
vierailija
vierailija
Tämä on aika naisvaltainen palsta.
Täällä on yllättävän paljon miehiä. Persunaiset houkuttelee persumiehiä paikalle.

Harmaissa myös paljon miehiä. Täällä paljon sellaisia älyttömiä "Vasemisto-sitä-ja-tätä"- tai "Ilmasto lämpenee, Siperiassa joki jäässä"-tyyppisiä aloituksia. Vaikee uskoa, että kukaan nainen jaksaisi tuollaisia vetää.
 
Mies_89 kysyy
Eli nyt voi palata aiheeseen. Ollut melkoista. Eli keskiviikkona siirryimme varhaisessa vaiheessa naisen asunnolle. Vaikka X olikin hirveän hehkeä ja himoittava, pystyin käyttäytymään tilanteelle sopivasti. Kuunneltiin musiikkia, juotiin viiniä, juteltiin ja lopulta homma eteni seksiin asti.

Seksi oli mahtavaa ja seuraavana päivänä meno vaan parani. Olen ollut naisen luona koko viikonlopun ja tänäänkin menen töiden jälkeen.

En tiedä mihin tämä johtaa. Mutta eipä juuri paremmin vois just nyt olla. Töistä tosin ei tuu mitään...
 

Yhteistyössä