Kuinka todennäköisesti saan tänään pi_lua

  • Viestiketjun aloittaja Mies_89 kysyy
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli nyt voi palata aiheeseen. Ollut melkoista. Eli keskiviikkona siirryimme varhaisessa vaiheessa naisen asunnolle. Vaikka X olikin hirveän hehkeä ja himoittava, pystyin käyttäytymään tilanteelle sopivasti. Kuunneltiin musiikkia, juotiin viiniä, juteltiin ja lopulta homma eteni seksiin asti.

Seksi oli mahtavaa ja seuraavana päivänä meno vaan parani. Olen ollut naisen luona koko viikonlopun ja tänäänkin menen töiden jälkeen.

En tiedä mihin tämä johtaa. Mutta eipä juuri paremmin vois just nyt olla. Töistä tosin ei tuu mitään...
antoko panna kakkoseen ekana iltana?
 
vierailija
Todella kiva kuulla. Meille "kunnon miehille" käy aika usein näissä asioissa kylmät. En tiedä mitä tuosta teidän jutusta tulee, mutta nyt jo on varmaa, että et jäänyt tyhjin käsin tai täysin pussein.

Kuinka moni muuten täällä on saanut joskus (tai antanut) ns. säpiä eli säälipil_ua ?
 
vierailija
On tullut annattua tuota "säpiä" joskus jos se nyt sitä on mitä kuvittelen. Eli antanut miehelle, jonka kanssa ei voisi ajatella mitään vakavampaa. Ei se koskaan hyvään johda. Siitähän se mies vaan innostuu ja tilanne vaan pahenee. Mutta kai sitä itekkin tuli nuorempana oltua epävarmempi. "Säpiä" antamalla teet vain karhunpalveluksen miehelle ja itsellesi.
 
vierailija
Mulla on kiikarissa eräs nainen. Olemme olleet kavereita vuosikausia. Välillä olen sitä mieltä, että nainen vaan kiusaa minua. Pukeutuu seksikkäästi ja jutut menee koko ajan vähän sinne tuhman puolelle. Mutta sitten kun olen lähestynyt niin "no, no".

Olen ite 25v, tyttö 22v.

Oon oikeesti miettinyt, että pitäis keksiä joku tarina tyttöystävästä. Voiskohan se toimia? Jotenkin tuntuu, että kun mies seurustelee tai siihen on ees mahdollisuus, niin naiset suhtautuu ihan eri tavalla. Nyt oon sen silmissä vaan epätoivoinen vonkaaja.
 
ÄijienÄijä
Voi toimia. Mutta tarinan pitää olla uskottava. Parempi olis kun se olisi totta. Ainakin osittain. Että saisit jonkun hemaisevan mirkun kainaloon edes kaverikortilla. Aina parempi toki jos on muutakin.

Vaikutat aika luuserilta, joten mun ohjeet tuskin toimii suhun. Mutta saisit ton kohteesi tosiaan kuumaksi kun iskisit jonkun hyvännäkösen mimmin. Toisaalta jos sö pystyisit siihen, ei sun tarttis ees jotain "vanhaa kaveria" ees vikitellä.

Ootko joskus ees saanu tuheroa?
 
vierailija
Eli nyt voi palata aiheeseen. Ollut melkoista. Eli keskiviikkona siirryimme varhaisessa vaiheessa naisen asunnolle. Vaikka X olikin hirveän hehkeä ja himoittava, pystyin käyttäytymään tilanteelle sopivasti. Kuunneltiin musiikkia, juotiin viiniä, juteltiin ja lopulta homma eteni seksiin asti.

Seksi oli mahtavaa ja seuraavana päivänä meno vaan parani. Olen ollut naisen luona koko viikonlopun ja tänäänkin menen töiden jälkeen.

En tiedä mihin tämä johtaa. Mutta eipä juuri paremmin vois just nyt olla. Töistä tosin ei tuu mitään...
Vie puolet sun omaisuudesta ja maksat elareita 18 vuotta.
 
vierailija
Voi toimia. Mutta tarinan pitää olla uskottava. Parempi olis kun se olisi totta. Ainakin osittain. Että saisit jonkun hemaisevan mirkun kainaloon edes kaverikortilla. Aina parempi toki jos on muutakin.

Vaikutat aika luuserilta, joten mun ohjeet tuskin toimii suhun. Mutta saisit ton kohteesi tosiaan kuumaksi kun iskisit jonkun hyvännäkösen mimmin. Toisaalta jos sö pystyisit siihen, ei sun tarttis ees jotain "vanhaa kaveria" ees vikitellä.

Ootko joskus ees saanu tuheroa?
Sun juttuja kun lukee, niin kyllä niissä naiset vilisee. Kuinka montaa naista olet nu_sinut?
 
ÄijienÄijä
Sun juttuja kun lukee, niin kyllä niissä naiset vilisee. Kuinka montaa naista olet nu_sinut?
Lukumäärä on 137. Noista 29 on selkeästi maksullisia. Sitten ehkä 20-30 semmosia "puolimaksullisia" jos näin vois sanoo. Poikuuden menetin 17-vuotiaana. Viisi vuotta olin vaan yhden naisen kanssa, mutta sitten oon todennut että se ei oo mua varten. Onneksi nykyisen vaimon kanssa asiasta sopiva puolittain sanaton diili.
 
Jonkunnikinvoiskeksia
Jutellaan elämästä, koulusta (opiskelemme molemmat yliopistossa, eri alaa toki), suhteista, miehistä, naisista... Joskus katsotaan leffaa etc.
HEH HEH HEH: Kunnon friendzone. Eli teette kaikkea, paitsi seksiä. Eli oot niin sanotusti saanut ne turha osat pullasta. Sitten joku alfa ottaa rusinat ja panee sitä naista. Onnitelut!

Mut joo, kärky sitä heikkoa hetkeä. Ehkä sulle jossain vaihheessa lohkeaa säälistä.

Ootteko koskaan juoneet yhdessä ja mitä siitä on seurannut?
 

Yhteistyössä