Kuinka teillä talvihaalarit kestäneet ehjinä

tänä talvena?

Ihan mielenkiinnosta kyselen, nimittäin meidän 4-vuotiaan ReimaTecit meni puhki 3 viikon jälkeen ja niitä ei edes käytetty silloin kun ei ollu lunta... Vähänkö olen pettyny :( . Minun mielestäni ovat olleet ihan normaalikäytössä, siis sellaisessa, jonka haalarit pitäisi kyllä kestää.

meillä ei reima kestäny tytöllä vaikka täällä oli kui lunta. hyvin on kestäny lassien puku, ei näy kulumaa missään ja pojalla toista talvea sama remun puku, on laskettu monet mäet tuolla puvulla ja kontattu soralla, tahroja on, mutta ei kulumaa.

vieras
Meillä ei ole ikinä mennyt haalari tuolta 4 vuotiaalta tytöltä puhki. On rymynnyt ja kaatuillut ja laskennut pyllymäkeä, luistellessa kaatuillut jne. Ihan yhtälailla on kestänyt reimatecin ja ticketin puvut hyvinä, ei edes juuri karheumaa ole tullut, samoin joku seppälän halppispuku on kestänyt tosi hyvänä.

Ihan hyvin, varmaankin talvihaalarit on itseasiassa ainoat vaatteet mitkä meillä on kestäneet hyvin. Tuntuu että tuo esikoinen on ehkä 4-5-vuotiaasta asti saanut kaikki muut vaatteet tuhottua alta aikayksikön. Nytkin on molemmissa uusissa sisähousuissa isot reiät :(

Ei meilläkään ennen tätä ole mikään puku rikki mennyt. Tosin viime talvena oli Jonathanin condurapuku. Ja nyt olen pyhästi päättänyt, ettei meille tule ikinä enää mitään muuta kun conduraa.
Mutta tyrmistynyt olen ja pojalta pääsi itku, kun itse valkkaama (kinusi oranssia haalaria) meni rikki

vieras
reimatecin kulutuksen kesto on huonoa ollu jo pidempään. Polviin tulee jo lyhyen käytön jälkeen värihaalistumaa ja karheumaa. Ens vuonna ajattelinkin kokeilla remua, kun sitä on kehuttu.

Minä olen jopa kovasti ihmetellyt kuinka tuo viime talveksi ostettu Muumi-haalari on edelleen täysin ehjä vaikka sillä on laskettu pyllymäkeä soraa pitkin ja kontattu/kaatuiltu asfaltille ja hiekalle tänäkin talvena todella monta kertaa.
Olen ollut ihan varma että tuosta nurin menosta tuli ainakin reikä polveen mutta ei ole tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
reimatecin kulutuksen kesto on huonoa ollu jo pidempään. Polviin tulee jo lyhyen käytön jälkeen värihaalistumaa ja karheumaa. Ens vuonna ajattelinkin kokeilla remua, kun sitä on kehuttu.
Remua on monet minunkin kaverit kehuneet. Meillä on ollut vaan Remun välikausivaatteita. Ne ovat kaikki kyllä pysyneet ehjinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Minä olen jopa kovasti ihmetellyt kuinka tuo viime talveksi ostettu Muumi-haalari on edelleen täysin ehjä vaikka sillä on laskettu pyllymäkeä soraa pitkin ja kontattu/kaatuiltu asfaltille ja hiekalle tänäkin talvena todella monta kertaa.
Olen ollut ihan varma että tuosta nurin menosta tuli ainakin reikä polveen mutta ei ole tullut.
Kateeksi käy :ashamed: . Meidän haalarilla ei olla tehty mitään näin räväkkää... Toki lumessa on konttailtu ja kaaduttu, mutta eipä juuri hiekalle, asfaltista puhumattakaan!

Etana Elli
Meillä lassietec ja poika kontannu syksystä lähtien se päällä niin lumessa kuin pihasorallakin (ei siis vielä kävele ulkona) ja tosi hyvin kestäny! Niitä ei kyllä oranssisena taida saada..

Alkuperäinen kirjoittaja ompus:
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Kokeile Ticket to Heaven merkkiä. Reimatec on ihan susi sen rinnalla =)
Värit ei ole pojalle kelvanneet, ihme kranttu pojaksi :whistle: . Sitä reimatec plussaa mietin, mutta onko sekin ihan susi...
En osaa tuosta plussasta sanoa. Harmi, kun ei ticketti teidän pojalle kelpaa, kun ne tosiaan kestää ja kestää vaan...

Ainakin välikausiasuissa olen huomannut tämän. Reimatec:iin jäi tahroja, mutta Tickettiin ei ole jäänyt (oli oranssi, joten kyllä ne tahrat näkyisivät). Samoin Legon vihreät toppahousut ovat olleet ihan moitteettomat kuraliejuista huolimatta.

Mutta kyllä minä Reimatecinkin voin vielä ostaa, jos oikein kaunis tulee vastaan. Ei se niin huono ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:
Meillä lassietec ja poika kontannu syksystä lähtien se päällä niin lumessa kuin pihasorallakin (ei siis vielä kävele ulkona) ja tosi hyvin kestäny! Niitä ei kyllä oranssisena taida saada..
Meillä oli Lassietecin keväthaalari kun poika oli 1 vee, kevään ja syksyn käytössä ja kevät meni kontaten. Myös se on yhä kuin uusi. Voinhan mä huijata tota poikaa ja sanoa, että kaikki oranssit haalarit on nyt loppuunmyyty :whistle: Kirkkaan vihreä kelpaisi myös...

Värit ei ole pojalle kelvanneet, ihme kranttu pojaksi :whistle: . Sitä reimatec plussaa mietin, mutta onko sekin ihan susi...
En osaa tuosta plussasta sanoa. Harmi, kun ei ticketti teidän pojalle kelpaa, kun ne tosiaan kestää ja kestää vaan...
Jos mä en ota poikaa kauppaan mukaan ja sanon, että tällainen vaan oli jäljellä ja vien Ticketin. Kelpaahan se kai jos ei paremmasta tiedä.

Meillä oli Lassietecin keväthaalari kun poika oli 1 vee, kevään ja syksyn käytössä ja kevät meni kontaten. Myös se on yhä kuin uusi. Voinhan mä huijata tota poikaa ja sanoa, että kaikki oranssit haalarit on nyt loppuunmyyty :whistle: Kirkkaan vihreä kelpaisi myös...
Joo ei oranssia oikein oo löytynyt mistään (ettiskelin ittekin).

Legolla oli pienille kirkkaanvihreä haalari tänä talvena ja ticketillä lime.

Yhteistyössä