Kuinka teillä koirat reagoi ukkoseen?

aiempi koira vetäyty saunaan lauteiden alle aina ihan paniikissa ja läähätti koko saunan hetkessä hellelukemiin :whistle: (sitä ei todellakaan sinne siis teljetty vaan meni sinne itse) ja kerran pääsi karkaamaan ja karkaskin kauas :/ löyty silti.

nyt meillä 12viikkonen pentu ja tänään oltiin ulkona kun jyrisi pari kertaa ja alko sataa aivan sairaasti ja ei toi ollu moksiskaan, hillu vaan siel sateessa.. oli elämänsä ekat jyrähdykset, mut en tiedä et kuuliko se ees niitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
aiempi koira vetäyty saunaan lauteiden alle aina ihan paniikissa ja läähätti koko saunan hetkessä hellelukemiin :whistle: (sitä ei todellakaan sinne siis teljetty vaan meni sinne itse) ja kerran pääsi karkaamaan ja karkaskin kauas :/ löyty silti.

nyt meillä 12viikkonen pentu ja tänään oltiin ulkona kun jyrisi pari kertaa ja alko sataa aivan sairaasti ja ei toi ollu moksiskaan, hillu vaan siel sateessa.. oli elämänsä ekat jyrähdykset, mut en tiedä et kuuliko se ees niitä :D
Meidänki koiralla luultavammin eka ukonilma koskaan.

Vierailija
Nykyinen ja edellinen eivät juuri noteeraa. Ensimmäinen koirani sen sijaan pelkäsi tosissaan. Tärisi kovasti ja vaikka muuten pysyi pihassa irrallaan, ukkosella sai varmasti jalat alleen.

Isompi seisoo korvat höröllään ja kuuntelee jyrinää, mutta ei ole levoton.
Pienempi juoksee ikkunasta toiseen (3ikkunaa mustä se näkee ), vinkuu, läähättää, vaatii syliin, tärisee siinä... :| Pelkää siis.

Finttu
Ei enää mitenkään, ihme kyllä. Viitisen vuotta sitten oli hieman toisin, kun salama löi puuhun, joka oli alle 2 metriä meen talon kulmasta. Mulla jaloissa säkenöi tunnin ja varmasti myös koiralla. Mutta ei se enää onneksi pelkää.
Mun edellinen koira pelkäsi aivan sikana, olis itsensä ängennyt vaikka pesukoneeseen (säkä 56cm). Ei auttanu edes arnicat.

vieras
meillä toinen koira on aina pelännyt, juoksee ympäri taloa, läähättää ja tärisee, survoutuu ihan ihme paikkoihin piiloon joihin ei siis normaalisti koskaan mene. Toinen ei oo juuri pelännyt, eikä ainakaan nykyisin kun on niin vanha ja kuulo on tosi huono eli vetelee tyytyväisenä sikeitä.

Yhteistyössä