Kuinka tarkkaan te tiedätte teinienne menemiset ja tekemiset???

Alkuperäinen kirjoittaja Lonely devil:
Mitä itse teinin vanhempana olisitte mieltä jos joku soittaisi ja kertoisi mitä lapsenne on tehnyt uskoisitteko vai ette?
Ottaisin selvää, miten asia on. Suoraa en uskoisi, sillä en varmaan tuntisi ennestään soittajaa.
 
Mun vanhemmat on tienny aika tarkkaan aina mun tekemiset, kerron niille melkein kaikki asiani =) Mulla ei ole ollut oikein mitään kapinavaihettakaan, en ole tehnyt varmaan koskaan mitään kiellettyä, muistaakseni :whistle:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Ottaisin selvää, miten asia on. Suoraa en uskoisi, sillä en varmaan tuntisi ennestään soittajaa.
Näinpä. Jos esim nyt joku soittaisi ja sanoisi, että junnu on tekemässä paikallisessa leikkipuistossa ilkivaltaa, kehottaisin soittajaa käymään optikolla.

Mutta noin yleisesti ottaen: jos joku soittaisi, että junnu on tehnyt päivällä sitä tai tätä, toki haluaisin selvittää asian.

 
tiedän aika tarkkaan, kun kotona yleensä on, tai jos on kavereilla tai niiden kanssa, niin tunnen ne kaverit ja niiden vanhemmat, joten aika helppo tietää mitä ne tekee :D

Ja jos joku soittais, niin "uskoisin" sen verran et selvittäisin asian, en uskois suoraan, mut en kyllä jättäis tarkistamattakaan.
 
tuttu
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
Täysin, ei pääse ilman aikuisia minnekään.
:kieh: :LOL: ei se mitään takaa. Ja mukavaa kun vanhemmat ei luota... yleensä ne tapaukset oli pahimpia...
Luottoa on vaan ei menopelejä eikä paikkoja. Kavereita on mnesti meillä ja aikuiset kotona myös.
 
Se on muuten huvittavaa, kun aina sanotaan, että nuori juo jos juo, vaikka kuinka kieltäisi...mun kohdalla ei pitänyt paikkaansa, yläasteella olin niin kiltti, että omatunto olisi kolkuttanut, jos olisin salaa ryypiskellyt :whistle: Vanhemmat sanoivat aina luottavansa muhun, inhoan tuota lausetta, kun sen kuultua ei edes tahdo tehdä mitään kiellettyä :xmas:
 
Tällä aloituksella haen vaan sitä, et soitanko vai en... ku tiedän et tässä nurkissa pörrännyt jo kauan useempi teini-ikäinen tyttö, ja tiedän et nää nilkit yrittää koukuttaa ne mömmeleihin jne, mut ku en oo luonteeltani semmonen et kantelisin toisten tekemisistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
Täysin, ei pääse ilman aikuisia minnekään.
:kieh: :LOL: ei se mitään takaa. Ja mukavaa kun vanhemmat ei luota... yleensä ne tapaukset oli pahimpia...
Luottoa on vaan ei menopelejä eikä paikkoja. Kavereita on mnesti meillä ja aikuiset kotona myös.
kyllä ne paikat keksii jos on halua.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Se on muuten huvittavaa, kun aina sanotaan, että nuori juo jos juo, vaikka kuinka kieltäisi...mun kohdalla ei pitänyt paikkaansa, yläasteella olin niin kiltti, että omatunto olisi kolkuttanut, jos olis salaa ryypiskellyt :whistle: Vanhemmat sanoivat aina luottavansa muhun, inhoan tuota lausetta, kun sen kuultua ei edes tahdo tehdä mitään kiellettyä :xmas:
Viimeaikaisten tutkimusten mukaan päihteiden käyttö alaikäisten keskuudessa on vähentynyt. Mä en tunne tällä hetkellä yhtään nuorta, jonka mielestä humala olisi tavoiteltava olotila. Ja meillä sentään on viimesten vuosien aikana nuorisoa rampannut.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lonely devil:
Tällä aloituksella haen vaan sitä, et soitanko vai en... ku tiedän et tässä nurkissa pörrännyt jo kauan useempi teini-ikäinen tyttö, ja tiedän et nää nilkit yrittää koukuttaa ne mömmeleihin jne, mut ku en oo luonteeltani semmonen et kantelisin toisten tekemisistä.
Siis huumeisin. jos näin niin missä vastuuntuntosi :headwall:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lonely devil:
Tällä aloituksella haen vaan sitä, et soitanko vai en... ku tiedän et tässä nurkissa pörrännyt jo kauan useempi teini-ikäinen tyttö, ja tiedän et nää nilkit yrittää koukuttaa ne mömmeleihin jne, mut ku en oo luonteeltani semmonen et kantelisin toisten tekemisistä.
Huumeista tai niiden epäilyistä pitää aina ilmoittaa viranomaisille.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Lonely devil:
Tällä aloituksella haen vaan sitä, et soitanko vai en... ku tiedän et tässä nurkissa pörrännyt jo kauan useempi teini-ikäinen tyttö, ja tiedän et nää nilkit yrittää koukuttaa ne mömmeleihin jne, mut ku en oo luonteeltani semmonen et kantelisin toisten tekemisistä.
Tottakai soitat vanhemmille, jos tunnet tai edes tiedät heidät. Kyse on nuoren turvallisuudesta.
 
tuttu
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
Täysin, ei pääse ilman aikuisia minnekään.
:kieh: :LOL: ei se mitään takaa. Ja mukavaa kun vanhemmat ei luota... yleensä ne tapaukset oli pahimpia...
Luottoa on vaan ei menopelejä eikä paikkoja. Kavereita on mnesti meillä ja aikuiset kotona myös.
kyllä ne paikat keksii jos on halua.

Lähimmän katulampun alla 10Km:n päässäkö treffataan? On noi teinit sen verran mukavuuden halusia, että mieluummin on jonkun kotona lämpösessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Lonely devil:
Tällä aloituksella haen vaan sitä, et soitanko vai en... ku tiedän et tässä nurkissa pörrännyt jo kauan useempi teini-ikäinen tyttö, ja tiedän et nää nilkit yrittää koukuttaa ne mömmeleihin jne, mut ku en oo luonteeltani semmonen et kantelisin toisten tekemisistä.
Tottakai soitat vanhemmille, jos tunnet tai edes tiedät heidät. Kyse on nuoren turvallisuudesta.
Jos sitten huomenna soitan. Tuntuu vaan niin hölmöltä että ns kantelee toisten tekemisiä toisille ja kuinka nimenomaan otetaan vastaan se että ventovieras soittaa heidän lapsestaan... :snotty: :ashamed:
 

Yhteistyössä