Kuinka tärkeää seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninni55
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kerran kahesti viikossa :) Tärkeetä on, mutta sitä harrastetaan silloin kun tuntuu siltä.. Joskus voi olla montakin päivää viikossa ja monesti päivässä :D Mut lähinnä ainakin kerran viikkoon :)

erittäin tärkeää... 1-3krt päivässä.. toki siis jos on joku syy/ongelma niin ei parisuhde siihen kaadu jos siihen on joku apu.. välillä kait itse kullekkin tulee kausia ettei seksi masitu, mulla ainakin viime raskaus oli koko ajan sellanen.. mutta tollaset kestää jos tilanne sen jälkeen muuttuu taas normaaliksi :)

No seksi on osa parisuhdetta, että onhan se tärkeää. Meillä sekstailu on vähentynyt huomattavasti kun tämä vauveli muutti meille :D Ehkä kerran viikossa "muistetaan" seksitellä, joskus menee parikin viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:
erittäin tärkeää... 1-3krt päivässä.. toki siis jos on joku syy/ongelma niin ei parisuhde siihen kaadu jos siihen on joku apu.. välillä kait itse kullekkin tulee kausia ettei seksi masitu, mulla ainakin viime raskaus oli koko ajan sellanen.. mutta tollaset kestää jos tilanne sen jälkeen muuttuu taas normaaliksi :)

Kuinka te ehitte 3 kertaa päivässä? :o

Meillä sellainen pari kertaa viikossa, joskus 2 krt päivässä.
Mutta siis voiko luonnehtia rakkaudeksi jos seksiä on 4 tai enemmän kertaa päivässä eikö se jo vaikuta pahasti seksisuhteelta ? :D

Onhan se tärkeää. Niin tärkeää, että meillä ei pilata sitä laatua niinä vähempinä aikoina, vaan sitä tehdään sillon ku siltä tuntuu. Että määrällisesti en osaa mennä sanomaan, välillä enemmän ja välillä vähemmän :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:

Kuinka te ehitte 3 kertaa päivässä? :o

no tehdään yötyötä joten vapaita on melko paljon :D päiväunille mennessä, illalla kun lapsi menee nukkumaan niin siinä kerkiää ja sitten viel ennen nukkumaan menoa :)
niinä päivinä kun lapsi on isällään niin sitähän kerkiää vaikka koko päivän :)

Alkuperäinen kirjoittaja ninni55:
Meillä sellainen pari kertaa viikossa, joskus 2 krt päivässä.
Mutta siis voiko luonnehtia rakkaudeksi jos seksiä on 4 tai enemmän kertaa päivässä eikö se jo vaikuta pahasti seksisuhteelta ? :D

hmm, no kyllä mie ihan sen takia haluan usein seksiä mieheni kanssa kun sitä rakastan.. :D
tosin meillä vielä suht tuore suhde että ehkä se sitten parinvuoden kohdilla vähenee kertaan päivässä :D

Aikaisemmin seksiä oli usein, jopa päivittäin. Nykyään 2 krt viikossa. Itse haluaisin enemmän. Tiedän, että mieheni käyttää sinisiä pillereitä joskus. Minulla ei ole mitään pillereitä vastaan, voisi käyttää niitä vaikka joka ilta.

Yhteistyössä