N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei ole kovinkaan tärkeetä.
siitä en tiijä miten paljon "MEILLÄPÄIN" sekstaillaan. pittää käyä naapureilta kyselee kalluppia.
Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:erittäin tärkeää... 1-3krt päivässä.. toki siis jos on joku syy/ongelma niin ei parisuhde siihen kaadu jos siihen on joku apu.. välillä kait itse kullekkin tulee kausia ettei seksi masitu, mulla ainakin viime raskaus oli koko ajan sellanen.. mutta tollaset kestää jos tilanne sen jälkeen muuttuu taas normaaliksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:erittäin tärkeää... 1-3krt päivässä.. toki siis jos on joku syy/ongelma niin ei parisuhde siihen kaadu jos siihen on joku apu.. välillä kait itse kullekkin tulee kausia ettei seksi masitu, mulla ainakin viime raskaus oli koko ajan sellanen.. mutta tollaset kestää jos tilanne sen jälkeen muuttuu taas normaaliksi![]()
Kuinka te ehitte 3 kertaa päivässä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninni55:Meillä sellainen pari kertaa viikossa, joskus 2 krt päivässä.
Mutta siis voiko luonnehtia rakkaudeksi jos seksiä on 4 tai enemmän kertaa päivässä eikö se jo vaikuta pahasti seksisuhteelta ?![]()