Kuinka saada ex rakastumaan minuun uudestaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasss

Vieras
Tällä hetkellä pystymme olemaan kontaktissa pelkästään skypen, facen ja emailien kautta sillä hän joutui muuttamaan eri maahan töiden takia. En itse voi muuttaa ainakaan nyt mukana ja vaikka erosimme, teimme sen nimenomaan välimatkan takia. Rakastan häntä edelleen mutta musta tuntuu että hän välittää minusta enää ystävänä. Sen tiedän ettei hänellä ole ketään muuta, puhumme näistä niin avoimesti eikä häntä tai minua pelottaisi tunnustaa jos kuvioissa olisi joku toinen.

Vinkkejä otetaan vastaan!

Alkaa nimittäin tuntumaan olo todella pahalta ja kaipaan häntä.

Jos olette eronneet, eikä hän enää rakasta sua niin et mitenkään.

Aika näyttää, mitä tuleman pitää. Mutta toista et voi muuttaa. Eikä itseänsäkkään kannata liikoja, koska jos et ole rehellinen, oma itsesi - se kostautuu myöhemmin.

Kerrot tunteesi rehellisesti, mutta et painosta tai ruinaa tms. Ainakin miehillä kun näyttää olevan taipumus palata entisen kanssa yhteen painostuksen alla. Sitten ne ihmettelee että miten tässä näin kävi eivätkä ole onnellisia. Eli kerrot tunteesi ja annat hänen sen jälkeen päättää asiasta itse.

Kerrot tunteesi rehellisesti, mutta et painosta tai ruinaa tms. Ainakin miehillä kun näyttää olevan taipumus palata entisen kanssa yhteen painostuksen alla. Sitten ne ihmettelee että miten tässä näin kävi eivätkä ole onnellisia. Eli kerrot tunteesi ja annat hänen sen jälkeen päättää asiasta itse.

Tunnen sellaisia pariskuntia missä eron jälkeen nainen on pyytänyt miestä useita kertoja takaisin ja saanut tämän lopulta palaamaan ja jopa pariskunnan jossa nainen on mennyt eksän kanssa sänkyyn tullakseen raskaaksi ja saanut lapsen avulla eksän takaisin. Minusta noissa suhteissa ei mies eikä nainen kovin onnellisilta vaikuta.

Mutta tunteet, ne kannattaa ehdottomasti kertoa, koska ei se toinen voi niitä muuten tietää. Voihan olla että eksä on vielä kiinnostunutkin.

Olen kertonut tunteistani mutta hän tarvitsee kuulema aikaa ja aika kuulema näyttää jne...onhan se totta mutta mä en jaksa tämän ikävän ja surun kanssa elää kohta. Tiedän ettei saa ruinata eikä painostaa joo ja olen kännissä tähän sortunut ja muutaman kerran menkka hormoonien keskelläkin *nolo* Pelottaa että viime episodin jälkeen ajoin hänet pakoon oikein kunnolla ja nyt kun menkat loppui olen ollut ihan rikki ja miettinyt kuinka voin korjata tämän tilanteen.

Miks naisilla on joku ihme tapa jäädä roikkumaan? Jos ero on tullut, niin se on tullut ja se siitä. Se toinen osapuoli ei varmaankaan silloin halua olla suhteessa, joka sen toisen jätti, joten miksi elätellä toiveita yhteenpaluusta? Ei se ero olis tullut, jos kumpikin haluis olla toistensa kanssa. Menkää hyvät ihmiset, ja erityisesti naiset, eteenpäin ja lopettakaa se ruikuttaminen sen exän perään!

Kerron sulle ap suuren salaisuuden jonka opin yli 35 vuoden aikana elämässäni. Se on että rakastunut mies ei eroa eikä tarvitse "aikaa" selvittääkseen tunteitaan. Ei ole mitään "sitoutumiskammoa" tai muutakaan tekosyytä siihen että mies ottaa etäisyyttä.

Jäin roikkumaan miehiin jotka eivät rakastaneet. Onneton jopa menin naimisiin yhden kanssa joka väitti rakastavansa mutta silti sisälläni oli kaiho ja tyhjyys.

Vinkki, kun kohtaat aitoa oikeaa rakkautta, huomaat eron. Ei se toinen ota aikaa miettiäkseen asioita tai selvittääkseen itseään. Rakastunut mies vain rakastaa. Ja sulla on helppo sekä turvallimen olo hänen lähellään. Minulla meni tuon ymmärtämiseen yli 35 vuotta. Vasta nyt olen löytänyt suhteen jossa rakastamme aidosti toinen toistamme.

Kerron sulle ap suuren salaisuuden jonka opin yli 35 vuoden aikana elämässäni. Se on että rakastunut mies ei eroa eikä tarvitse "aikaa" selvittääkseen tunteitaan. Ei ole mitään "sitoutumiskammoa" tai muutakaan tekosyytä siihen että mies ottaa etäisyyttä.

Jäin roikkumaan miehiin jotka eivät rakastaneet. Onneton jopa menin naimisiin yhden kanssa joka väitti rakastavansa mutta silti sisälläni oli kaiho ja tyhjyys.

Vinkki, kun kohtaat aitoa oikeaa rakkautta, huomaat eron. Ei se toinen ota aikaa miettiäkseen asioita tai selvittääkseen itseään. Rakastunut mies vain rakastaa. Ja sulla on helppo sekä turvallimen olo hänen lähellään. Minulla meni tuon ymmärtämiseen yli 35 vuotta. Vasta nyt olen löytänyt suhteen jossa rakastamme aidosti toinen toistamme.
Samaa mieltä, aidosti rakastunut ei myöskään tarvitse ''omaa aikaa'' eli katko välejä, vain ollakseen jonkun toisen kanssa.

Minulla oli suhde NAISEN kanssa, tai siis ihastus ja pikku vipinää. Mutta tällä hetkellä tämä nainen haluaa MIEHEN ja minä olen NAINEN. Päätin että antaa olla, taisin olla joku kokeilu tai korvike...
Eli en jää roikkumaan, en yritä mitään, ystävä ja hauska tyyppi koitan olla hänellekin, no ehkä tajuaa joskus tai sitten ei...en kuitenkaan odottele.

Et mitenkään.
Elämässä tulee uusia tilaisuuksia, uusia ihmisiä ja uusia tarinoita.
Menneisiin ei kannata jäädä. Voit olla kiitollinen siitä, mitä olet saanut kokea.
Suosittelen katkaisemaan koko yhteydenpidon. "erota ystävinä" on niin vaikea taitolaji, että se harvoin keneltäkään onnistuu. Vai olisiko sinulle ihan ok, jos tuo ex saapuisi vaikka juhliisi tai lounaalle uuden kumppaninsa kanssa ja suutelisi häntä siinä ruokaa odotellessa? Jos ystävä tekee niin, se ei tunnu pahalta. Ja jos se taas tuntuu pahalta, ette ole ystäviä.

Miks naisilla on joku ihme tapa jäädä roikkumaan? Jos ero on tullut, niin se on tullut ja se siitä. Se toinen osapuoli ei varmaankaan silloin halua olla suhteessa, joka sen toisen jätti, joten miksi elätellä toiveita yhteenpaluusta? Ei se ero olis tullut, jos kumpikin haluis olla toistensa kanssa. Menkää hyvät ihmiset, ja erityisesti naiset, eteenpäin ja lopettakaa se ruikuttaminen sen exän perään!

Ei ne oo vaa naiset jotka ruikuttaa, mun exsä on elätellyt toiveita yli 4vuottta yhteenpaluusta. Ollaan hyvä ystäviä ja hän kannustaa mun parisuhteita mutta silti sillä on vääristynyt käsitys että mun uudet suhteet on vaan vaihe ja palaan hänen luo.

Yhteistyössä