Kuinka s-bonukset kertyvät?

siis maksoin sen 20e aloituksen,kuinka kauan menee kerätä se loppu 80e?
siis millä periaatteella se kertyy ostoksista?
joo ja kyselin sieltä mistä kortin otin mutta se käski vaan koko ajan lukea noi laput ja mä olen lukenut ja ilmeisesti olen tyhmä en löydä sellaista kohtaa tosta mistä siittä kerrotaan :snotty: :ashamed:
 
Siitä taulukosta näet,että kuinka paljon sinun täytyy kuukaudessa ostaa,että saat tietyn määrän bonusta. Suosittelisin kyllä maksamaan tämän koko summan(jos mahdollista),niin ihan suoraan,ilman bonuksien kerryttämistä. Esim. nyt 25.4. Osuuskauppa maksoi kaikille koko 100?:n maksaneille taas 20?:n bonuksen. Ja noh,siihen saattaa kestää kauankin,ennekuin saat sen 80? täyteen,koska muistinin mukaan sun täytyy ostaa 900?:lla kuukaudessa,että saat 45? bonusta...näin siis muistelisin,on tullut oltus hetki äippälomalla,ja on töissä asiat hiukan taas muuttuneet :D
 
no netistä löytyy kyl bonustaulukot ja kaikki. http://www.s-kanava.fi

Meillä ostokset noin 400 ?/kk, ja bonusta tulee joku alle 20 ?, mut kun annetaan kertyä s-tilille, niin ihan kivastihan tuolla jo on. =)

Muoks. Etinpä sulle valmiiksi sen kohdankin sieltä sivuilta. Ollos hyvä:

http://www.s-kanava.fi/valtakunnallinen/asiakasomistajuus_artikkeli?aid=Asom_Bonus_0000__s_ska_basicarticle2_00664.xml&nodeid=Asom_Bonus_0000__s_ska_basicarticle2_00664.xml&exp=true

 
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
no netistä löytyy kyl bonustaulukot ja kaikki. http://www.s-kanava.fi

Meillä ostokset noin 400 ?/kk, ja bonusta tulee joku alle 20 ?, mut kun annetaan kertyä s-tilille, niin ihan kivastihan tuolla jo on. =)

Muoks. Etinpä sulle valmiiksi sen kohdankin sieltä sivuilta. Ollos hyvä:

http://www.s-kanava.fi/valtakunnallinen/asiakasomistajuus_artikkeli?aid=Asom_Bonus_0000__s_ska_basicarticle2_00664.xml&nodeid=Asom_Bonus_0000__s_ska_basicarticle2_00664.xml&exp=true
kiitos :wave:
 
Työäiti
Pirkanmaalla ei ole sama taulukko käytössä.

1200e 5%
1000e 4.5%
800e 4%

Missäs päin saa noin kivasti bonuksia? Meillä tosin on noin -15% päiviä kolmisen kertaa vuodessa.
 
Työäiti
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
No toi on kyl ihan valtakunnallinen taulukko, en kyl tiedä, miks pirkanmaalla olis eri? Outoa.
Jeps, olin oikeassa, Pirkanmaalla on eri taulukko. Kannattaa siis tarkistaa alueelliset erot.

http://www.s-kanava.fi/pirkanmaa/asiakasomistajuus_artikkeli?aid=Asom_Bonus_1130__s_ska_basicarticle2_00641.xml&nodeid=Asom_Bonus_1130__s_ska_basicarticle2_00641.xml&exp=true
 
No s-ryhmän sivuilta löytyi Pirkanmaalta tosiaan eri taulukko. Tosi omituista, kun tosiaan valtakunnallisesti pitäisi olla tuo mun linkittämä käytössä!

Meillä HOK-Elannossa on osuusmaksu 35 euroo, jonka voi kokonaan kerryttää bonuksista. Oon kuullut, että jossain ois jopa 100 euron kertamaksu? Osuusmaksu siis vaihtelee paikkakunnittain.
 
Työäiti
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
No s-ryhmän sivuilta löytyi Pirkanmaalta tosiaan eri taulukko. Tosi omituista, kun tosiaan valtakunnallisesti pitäisi olla tuo mun linkittämä käytössä!

Meillä HOK-Elannossa on osuusmaksu 35 euroo, jonka voi kokonaan kerryttää bonuksista. Oon kuullut, että jossain ois jopa 100 euron kertamaksu? Osuusmaksu siis vaihtelee paikkakunnittain.
Mä luulen että Pirkanmaa taas rules. Mun mielestäni täällä on toi 100e, josta 80e voi säästää bonareilla. Me maksettiin aikoinaan 500mk.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
No s-ryhmän sivuilta löytyi Pirkanmaalta tosiaan eri taulukko. Tosi omituista, kun tosiaan valtakunnallisesti pitäisi olla tuo mun linkittämä käytössä!

Meillä HOK-Elannossa on osuusmaksu 35 euroo, jonka voi kokonaan kerryttää bonuksista. Oon kuullut, että jossain ois jopa 100 euron kertamaksu? Osuusmaksu siis vaihtelee paikkakunnittain.
täällä oli ainakin että 100 yhteensä kortin otto maksu,maksoin 20e siittä nyt ja mietin et maksaisin sen 80e nyt kun kauppaan menen..

 
Koillismaa, Pirkanmaa, Osuuskauppa Ympyrä, Hämeenmaa ja Suur-Savo ovat pihejä. Näin kertoo S-kanavan paikalliset sivut. Yllämainitut maksavat 5% bonusta vasta 1200-1500 euron ostoksista, kun muut jo 900 ?.

Uutta oppii.

Tunnenpa oloni melkein huijatuksi, kun aina on etusivulla mainostettu tuota 900-loppuvaa taulukkoa. Vaikka meillä sen mukaan maksetaankin. Epäreilua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ne mitenkään kerry!!! Hirveesti pitää ostaa, että jotain saa takas.
No, musta se on kiva lisä. Ilmaista rahaa joka menee tilille itsestään, kun muutenkin käytäis ton ketjun kaupoissa. Ovat näes täällä halvimpia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ne mitenkään kerry!!! Hirveesti pitää ostaa, että jotain saa takas.
No ei meillä ainakaan niin hirveesti tarvii ostaa.
meillä menee ruokaan+pesuaineet+ yms mutt hygienia tuotteet 800-900e/kk ja bensat päälle niin saadaan yleensä joka kuukausi reilu 50e takasin päin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ne mitenkään kerry!!! Hirveesti pitää ostaa, että jotain saa takas.
No, musta se on kiva lisä. Ilmaista rahaa joka menee tilille itsestään, kun muutenkin käytäis ton ketjun kaupoissa. Ovat näes täällä halvimpia.
Se mitään ilmaista rahaa ole. Täällä abc:lllä aina kallein bensa, enkä s-ryhmän kauppoja edes pidä kovin edullisina. Tuotteiden hinnassa te maksatte itsellenne bonuksia.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ne mitenkään kerry!!! Hirveesti pitää ostaa, että jotain saa takas.
No, musta se on kiva lisä. Ilmaista rahaa joka menee tilille itsestään, kun muutenkin käytäis ton ketjun kaupoissa. Ovat näes täällä halvimpia.
Se mitään ilmaista rahaa ole. Täällä abc:lllä aina kallein bensa, enkä s-ryhmän kauppoja edes pidä kovin edullisina. Tuotteiden hinnassa te maksatte itsellenne bonuksia.
No miks pitäis käydä ABC:lla. Ja jos teilläpäin on S-kaupat kalleimpia, se ei tarkoita että joka paikassa olisi. Ison Omenan Prisma (meidän "lähikauppa") on ainakin seudun halvin marketti. Siellä käydään aina. Ja samallapa sitä korttia voi siinä vilauttaa.
 

Yhteistyössä