Kuinka pitkät YÖUNET 9kk ikäinen voi nukkua? Kuinka kauan pärjää ilman ruokaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uniongelmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uniongelmaa

Vieras
Jos vaikka illalla seitsemän jälkeen syö iltapuuron ja kahdeksan maissa maitoa, jonka jälkeen unille, niin miten kauan pitäisi periaatteessa jaksaa olla ennen seuraavaa syöntiä? Meillä kun herätään VIIMEISTÄÄN kuudelta aamulla ja tuntuu, että lapsi on jo silloin nälkäinen... Ja kyllä itsekin olen, jos samaan aikaan olen syönyt illalla kuin lapsikin! Eli siis, jos itsekin tarvitsen jo kuudelta ruokaa, niin onko turha odottaakaan, että lapsi voisi nukkua aamulla vaikka kahdeksaankin asti ja syödä vasta sitten..? Päivisin siis syö hyvin.

Meillä muksut syö iltapuuron puoli kahdeksan / kahdeksan aikoihin ja heräävät puoli seitsemältä. Seitsemään mennessä on kadonnut nälkäisiin suihin iso kasa puuroa jo. Kuopus joi iltavellin klo 23 sängyssään vielä reilu kuukausi sitten, nyt on ikää 1v4kk ja nyt kun se on jätetty pois, ei puhettakaan että aamiaista voisi venyttää yhtään myöhemmäksi.

Meillä samanikäinen nukkuu max 8 - 10 tuntia putkeen. ja aamulla on jumalaton nälkä kyllä sen jälkeen. Ei koskaan herätetä, herää itse viim. seiskalta aamulla.

Yhteistyössä