Et ole yksin, tämä on ihan yleinen ongelma, näitä kommentteja saa lukea joka puolelta.

Tässä yksi:
Nyt alkaa olla ideat loppu ja hermo niin kireällä, että olen harkinnut miehestä luopumista.
MInulla on 45 ikäinen mies joka syö/tuhoaa kaiken. Jostain syystä suuhun eksyy aina se minun tärkein tavarani. Esimerkkinä olkoon, että kusee/paskoo pitkin lattioita ja sohvalla oli 2 kirjaa, minun yksi rakkaimmista ja yksi vähemmän tärkeä. Mies tuhosi rakkaan kirjan ja vähemmän tärkeä oli koskemattomana. Tämä on toistunut muidenkin asioiden kohdalla.
Mies tuhoaa oikeasti ihan kaiken, meikkiputiloista pesupulveriin. Jopa osan lääkkeistäni on tuhonnut. Yritän laittaa tavaroita niin korkealle ja paljon piiloon kun mahdollista, mutta joskus jokin asia jää pöydälle tms. ja kotiin tultaessa tavara on tuhottu. Ja huonekalut ovat myös maittavia, niitä ei tosin saa laitettua katon rajaan piiloon.
Ollaan kokeiltu ei sanaa, kuonokoppaa, erilaisia aktiviteettileluja, mutta mies kiinnostuu lelusta vasta kun tulemme kotiin.
Mitä aktiivilelun sisään pitäisi laittaa, miten paljon? Ollaan koitettu juustoa ja herkkupaloja, tiukkaan ja väljempään, mutta ei innostu.
Kuonokopankin mies söi.
Ainoa vaihtoehto taitaa olla enää ne karkoitussuihkeet, jotta mies jättää tavarat rauhaan ja kaveri suositteli jotakin hormonia erittävää kaulapantaa, joka rauhottaa miestä kun ollaan pois.
En halua luopua miehestäni, en halua myöskään alkaa inhota sitä, kun tuhoaa kaiken tärkeän.
MIkä neuvoksi? Kaikki neuvot otetaan vastaan.