Kuinka pitkään sinua on imetetty?

ei imetetty lainkaan.Äiti ei asunut meidän kans sillon.Olinkin kyllä ihan jatkuvasti kipee, ekan kahen vuoden aikana mulla oli reilusti yli 10 korvatulehdusta.en kyllä sitä sano et johtuuko se siitä ettei oo imetetty...kumminki.
 
Jotain vuoden ikään asti. Täysimetyksestä ha kiinteiden aloituksesta ei tietoa. Sitä appelsiinimehua minäkin olen juonut, aivan liian pienenä....no se oli silloin.

Terve olen llut lapsena ja edelleenkin en hirveästi sairastele. Ruoka-aine ja siitepöly allergioita on aikuisena puhjennut runsaasti.
 
Miimiäinen
Mua ei tietääkseni imetetty ollenkaan. Äidin sanoja lainaten "Ei se ollut muotia sillon!" :headwall:
Kiinteitä oon saanu jo hiukan ennen 2 kk ikää. Ja ihan vaan sen takia, kun oli kasvu ollu heikkoa, kun en ollu suostunu juomaan niitä korvikkeita. Oli tullut kovat mahavaivat ja jouduttiin väkisin juottamaan niitä...
Ruoka- aine allergioita löytyy ja iho- ongelmia on vaikka muille jakaa. Atooppinen ihottuma välillä tosi pahana. Vastustuskyky on aina ollu ihan anaalista :(
 
olgaoskari
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mua imetettiin neljän kuukauden ikään asti, äitini mukaan lopetin itse imemisen siinä iässä, veljeäni imetettiin sitten taas 8kk...äiti kuulemma oli masentunut, kun lopetin 4kk vanhana jo imetyksen, olisi halunnut imettää pidempään. Onko muuten mahdollista, että lapsi itse vieroittaa itsensä rintaruokinnasta? Eli siis oliko tuossa tiedon puutetta tai muuta ongelmaa vai olenko tosiaan voinut muuten vain päättää lopettaa noin pienenä? Tätä olen joskus miettinyt :).
Omistani kolme on vieroittanut itse itsensä, kaikki eri aikaan 4-6 kk ikäisinä.
Ensimmäisen imetys loppui neuvolan lisämaito kehotukseen ja kiinteätkin aloitettiin hänellä jo 2,5 kk iässä.
 
olgaoskari
Kaksi kuukautta on imetty - sitten piti äidin lähteä töihin ja jäin mummon hoitoon. Korviketta ja kiinteitä sain sitten ja herkkuani oli kuulemma banaanimössö appelsiinimehulla terästettynä (neuvolan ohje)
On ne ajat muuttuneet 37 vuodessa
 

Yhteistyössä