Kuinka pitkään olet palstaillut?

Olen palstaillut

  • palstan alusta asti

    Ääniä: 1 2,3%
  • yli 10 v.

    Ääniä: 6 14,0%
  • 8-9 vuotta

    Ääniä: 7 16,3%
  • 7 vuotta

    Ääniä: 8 18,6%
  • 6 vuotta

    Ääniä: 2 4,7%
  • 5 vuotta

    Ääniä: 3 7,0%
  • 4 vuotta

    Ääniä: 2 4,7%
  • 3 vuotta

    Ääniä: 7 16,3%
  • 2 vuotta

    Ääniä: 10 23,3%
  • vuoden

    Ääniä: 5 11,6%
  • puoli vuotta

    Ääniä: 0 0,0%
  • alle 6 kk

    Ääniä: 1 2,3%
  • kuukauden

    Ääniä: 0 0,0%
  • alle viikon

    Ääniä: 0 0,0%
  • aloitin tänään

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    43
  • Kysely suljettu .
Yli 10v...taitaa olla aika tarkasti 11v.

Mutta rehellisyyden nimissä pitää myöntää, että en muista varmaksi, palstailinko jo tuolloin nimenomaan kaksplussalla. Vauvalla kävin kyllä usein, mutten muista, että löysinkö samaan aikaan myös kaksplussan, vai vasta myöhemmin.

Täällä olen kuitenkin yhtäjaksoisesti homehtunut jo ainakin...hmmm...no sen 8 vuotta. Mahdollisesti tosiaan jopa 11v.

Muoks: omien tietojen mukaan olen rekisteröitynyt tänne helmikuussa 2005, eli reilut 8v sitten. Ja tätä ennen olen ollut rekkaamaton...tai en ainakaan muista, että olisi muuta nikkiä ollut.
 
Viimeksi muokattu:
1/11 rekisteröitynyt. Rekkasin suoraan koska vauvakuume-puolelle ei päässyt harmaana kirjoittamaan. Mitäs nyt:in löysin varmaan reilu vuosi sitten kun olin vauvan kanssa kotona.

Ennen tätä palstaa oon pyörinyt karppaus.infolla, mutta se palsta jäi kun vauvakuume iski kuvioon.
 
kahvikirahvi
Syyskuussa tulee kolme vuotta palstailu-uraa. Ekat pari vuotta lähinnä lueskelin muiden juttuja kommentoimatta, kahvikirahviuden myötä aloin itsekin kirjoittelemaan. Tän nimimerkin rekisteröin 8/2012.
 
[QUOTE="nuuh";28568602]Millos sää niitä wienersnizeleitä tarjoilit siellä Prisman parkkipaikalla nyksäneksäneksännyksylle? Siitä asti.[/QUOTE]

Ja mitäs tekemistä sillä on sun palstailus kanssa? Mut jos unelmoit niistä schnitzeleistä kera kermaperunoiden niin voin sanoo vaan, et sori - oon onnellisesti varattu :heart:
 
Ei oo totta, muistin vielä tunnukseni. :D ihan oli pakko kokeilla kun törmäsin tälläiseen ketjuun. Vuodesta 2003, välillä aika taustalla. Viime vuodet varsinkin. Jos oon jotain kirjoittanutkin, harmaana: en oo viitsinyt kirjautua. Mutta kullatut muistot, kaikkee tääll on eletty yhdessä. <3
 

Yhteistyössä