:heart: Ihana. Varsinkin jos vauva oli isällään :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Pari tuntia, vauvalla oli ikää 5vrk
Kävin ale-myynneissä.
Kaikki kolme olivat isällään. Syötin ennen lähtöä, lypsin varmuudeksi pullon täyteen ja ehdin seuraavalle syötölle takasAlkuperäinen kirjoittaja SmellyCat::heart: Ihana. Varsinkin jos vauva oli isällään :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Pari tuntia, vauvalla oli ikää 5vrk
Kävin ale-myynneissä.
Ihana. Harvoin näkee tuollaista luottamusta isääkin kohtaa varsinkin noin pienen kanssa. Liian harvoin.Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Kaikki kolme olivat isällään. Syötin ennen lähtöä, lypsin varmuudeksi pullon täyteen ja ehdin seuraavalle syötölle takasAlkuperäinen kirjoittaja SmellyCat::heart: Ihana. Varsinkin jos vauva oli isällään :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Pari tuntia, vauvalla oli ikää 5vrk
Kävin ale-myynneissä.
ikää 8kk ja erossa max 4h/kerta. Nyt on alettu pidentää hoitoaikaa kun itsestä siltä tuntuu.Alkuperäinen kirjoittaja Johannina:Kyssäri äideille joka otsikossa jo tulikin: mikä on pisin aika minkä olet ollut vauvastasi erossa? Ilmoita myös vauvasi ikä.
Mulla 45min hammaslääkärissä, vauvan ikä kohta 4kk.
Mustkin on surullista että isälle ei muka voisi jättää vauvaa.Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Ihana. Harvoin näkee tuollaista luottamusta isääkin kohtaa varsinkin noin pienen kanssa. Liian harvoin.Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Kaikki kolme olivat isällään. Syötin ennen lähtöä, lypsin varmuudeksi pullon täyteen ja ehdin seuraavalle syötölle takasAlkuperäinen kirjoittaja SmellyCat::heart: Ihana. Varsinkin jos vauva oli isällään :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Pari tuntia, vauvalla oli ikää 5vrk
Kävin ale-myynneissä.
Kiitos kauniista sanoistaAlkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Ihana. Harvoin näkee tuollaista luottamusta isääkin kohtaa varsinkin noin pienen kanssa. Liian harvoin.
Ei kestä kiittää. Ihan totta turisenAlkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Kiitos kauniista sanoistaAlkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Ihana. Harvoin näkee tuollaista luottamusta isääkin kohtaa varsinkin noin pienen kanssa. Liian harvoin.
Ei se aina ole niin yksinkertaista. Minä vasta nykyään uskallan hyvillä mielin jättää ja luotan että isä pärjää. Se muka ei paljoa auta jos vauva ei ole turvassa isällään. Kaikki isät kun eivät ole heti valmiita vastaamaan lapsesta yksin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mustkin on surullista että isälle ei muka voisi jättää vauvaa.Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Ihana. Harvoin näkee tuollaista luottamusta isääkin kohtaa varsinkin noin pienen kanssa. Liian harvoin.Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Kaikki kolme olivat isällään. Syötin ennen lähtöä, lypsin varmuudeksi pullon täyteen ja ehdin seuraavalle syötölle takasAlkuperäinen kirjoittaja SmellyCat::heart: Ihana. Varsinkin jos vauva oli isällään :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Pari tuntia, vauvalla oli ikää 5vrk
Kävin ale-myynneissä.
No mut jos isällä on haluja ja tahtoa olla vauvan kanssa kaksin niin tottakai he silloin pärjäävät.Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Ei se aina ole niin yksinkertaista. Minä vasta nykyään uskallan hyvillä mielin jättää ja luotan että isä pärjää. Se muka ei paljoa auta jos vauva ei ole turvassa isällään. Kaikki isät kun eivät ole heti valmiita vastaamaan lapsesta yksin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mustkin on surullista että isälle ei muka voisi jättää vauvaa.Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Ihana. Harvoin näkee tuollaista luottamusta isääkin kohtaa varsinkin noin pienen kanssa. Liian harvoin.Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Kaikki kolme olivat isällään. Syötin ennen lähtöä, lypsin varmuudeksi pullon täyteen ja ehdin seuraavalle syötölle takasAlkuperäinen kirjoittaja SmellyCat::heart: Ihana. Varsinkin jos vauva oli isällään :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Pari tuntia, vauvalla oli ikää 5vrk
Kävin ale-myynneissä.
Onko miehesi lapsi, vai aikuinen ihminen,puoliso ja lapsen isä? Mä en tosiaan ymmärrä tällästä, onneksi ei tarvikkaanAlkuperäinen kirjoittaja leijona76:Ei se aina ole niin yksinkertaista. Minä vasta nykyään uskallan hyvillä mielin jättää ja luotan että isä pärjää. Se muka ei paljoa auta jos vauva ei ole turvassa isällään. Kaikki isät kun eivät ole heti valmiita vastaamaan lapsesta yksin.
Onko miehesi lapsi, vai aikuinen ihminen,puoliso ja lapsen isä? Mä en tosiaan ymmärrä tällästä, onneksi ei tarvikkaanAlkuperäinen kirjoittaja leijona76:Ei se aina ole niin yksinkertaista. Minä vasta nykyään uskallan hyvillä mielin jättää ja luotan että isä pärjää. Se muka ei paljoa auta jos vauva ei ole turvassa isällään. Kaikki isät kun eivät ole heti valmiita vastaamaan lapsesta yksin.