Kuinka pitkään synnytyksen jälkeen on seksi tehnyt kipeää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Nyt 3,5kk synnytyksestä ja vielä sattuu.. mies on hellä, mutta silti seksi päätyy aina verenvotoon ja kipuun. Liukkariakin käytetty joten ei voi olla syynä se. Kokemuksia?

Kesti useita kuukausia nuo mahakivut yms muut kivut ja verenvuoto. seksistä oli vaikea nauttia kun joka asennosta sattui. kivut vain loppuivat enkä saanut niihin mitään helpotusta. Suosittelen että jatkatte yrittämistä.

jos ei rupea menemään ohi niin kannattaa käydä lääkärissä näyttämässä paikkoja. Ja rutkasti vaan sitä likuvoidetta sitten, ei säästellä sen kanssa. Nim.6kk vauvan äiti :D

mulla ei oo sattunu kahen ekan synnytyksen jälk yhtää kun varovaisesti on aloitettu ja liukastetta käytetty sunsaasti. mut me ollaan ootettu aina 2kk synnytyksestä ennenku on alettu niihin hommiin. nyt kolmas lapsi on 7 viikkoinen, varmaan lähiviikkoina kokeillaan miten onnistuu.

No mulla ei ees ollu mittään repeämiä tms ja silti vieläki joka kerta alussa sattuu (vaavi 9kk) mut tuota oli jo ennen synnytystäki toisinaan. Hetken tauko ja reuntoutuminen on auttanu asiaa joka kerta. Kai minussa on jännittäjän vikaa... Ja miehellä liian iso mulle. :saint: Ja jos joku taas ehottaa esileikin puutetta niin höpö höpö. Siitä ei ole kyse.

Yhteistyössä