Kuinka pitka kuukautiskieto on viela normaali?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eli milloin olisi syyta huolestua vai onko silla edes valia jos kierto on erityisen pitka? Kiertoni on aina ollut pitka, n 35 paivaa, mutta toisen lapsen syntyman jalkeen kierto vain venyy ja venyy... viime kierto oli noin 43, nyt menossa 47 eika pitaisi olla raskaana.
Ei silla etta kuukautisia erityisesti kaipaisin mutta arsyttavaa tamakin kun odotan niita alkavaksi hetkella milla hyvansa.

Mulla ennen kierto 28,nyt kuopuksen jälkeen 32-35.
Yllätyin tällä viikolla kun kierto olikin vain 21.
Saas nähdä millon tulee seuraavat.
Synnytyksestä ja menkkojen alusta siis kohta vuosi,ja silti ne nakkelee miten sattuu.

Auttaiskohan jos ottasit pillerit?

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Mulla ennen kierto 28,nyt kuopuksen jälkeen 32-35.
Yllätyin tällä viikolla kun kierto olikin vain 21.
Saas nähdä millon tulee seuraavat.
Synnytyksestä ja menkkojen alusta siis kohta vuosi,ja silti ne nakkelee miten sattuu.

Auttaiskohan jos ottasit pillerit?

on se niin jannaa tama naisena olo ;) Mulla synnytyksesta kohta 2 vuotta ja kuukautiset alkoi vajaa vuosi sitten, joten luulis etta olisivat jo asettuneet.
Pillerit tietty saattaisi auttaa mutta minusta tulee niiden kanssa aivan sekopaa, joten en uskalla edes kokeilla, vaikka voihan se olla etta joku toinen merkki kavisi. mietin vain etta taytyyko sita laakarille marssia vaikka ei muita oireita olekkaan eika varsinaisesti hirveasti haittaa tuo kierron pituus..

Yhteistyössä