Kuinka pian?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi vaan KS09 =)
Mulla kokemusta aikaisista oireista 3 edellisessä raskaudessa.
Noin 5 päivää oviksen jälkeen olin 100% varma raskaudesta.Tuli kiinnittymisvuotoa ja vihlaisuja vatsassa sekä huonoa /etovaa oloa.Ja lämmöt 37.3-37.5
Kierroissa joista ei raskauttaa on oviksen jälkeen lämmöt olleet myös ylhäällä(37.0 tuntumassa ) muttei niin korkealla kuin raskauteen johtaneissa kierroissa.
Testit sitte näytti raskauden jo ajoissa,eikä kyseessä mitkään herkät vaan ihan tavis apteekin omat.
Edellisen plussan taisin saada jo rv 3+3 =)
Mutta näistä varhaisita tuntemuksista johtuen oon nytkin jo 3 kiertoa ollut 100% varma raskaudesta ja kuulostellut kehoa kello kädessä ja tiedäthän....raskaana en ainakaan vielä ole B)

Mutta jospa sinä kuitenkin olisit :flower:

Mulla ei kyllä ole tuo lämpökään noussut, alilämpöä kylläkin. Joten voihan mun oireet johtua ihan siitäkin...
Tosin lohduttavaa kuulla, että oireet voi tulla noinkin ajoissa. Saapi nähdä
Tsempit sulle JKVY, jospä tämä kierto olisi SE kierto :)

Moi KS09

Edellisessä raskaudessa olin 95% varma raskaudesta jo kp20. Mulla kierto silloin noin 33. Mua huimas, ellotti, vatsa oli sekaisin. Kp22 tuli kiinnittymisvuotoa. Tiesin siis odottaa plussaa testiin. Kp29 plussasin.

Alkuperäinen kirjoittaja päpsy79:
Moi KS09

Edellisessä raskaudessa olin 95% varma raskaudesta jo kp20. Mulla kierto silloin noin 33. Mua huimas, ellotti, vatsa oli sekaisin. Kp22 tuli kiinnittymisvuotoa. Tiesin siis odottaa plussaa testiin. Kp29 plussasin.

Siism päivä hedelmöityksen jälkeenkö jo aloit tuntea että jotain on meneillään?????
Mulla mielikuvitus laukkaa lujaa ja mahdollinen hedelmöitys olis voinut tapahtua edellispäivänä tai eilen? tänäaamuna jo outo maku suussa :laugh: ..voiko se olla mahdollista???? Ei kai?!!!

Alkuperäinen kirjoittaja päpsy79:
Moi KS09

Ohhoh, oliskos tää mullakin sitten niin =) Vaikka arvelen, että ovis olikin vasta nyt maanantaina, tai sitten se on jotain muuta...

Toiveet korkeella

Yhteistyössä